Dollface

Dollface skrev:

hakke gaaaaaarn.........

Men det blir tøffelkurs i kveld... hadde litt restegarn til et par av disse

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b17&d_id=21&lang=no

Og søteste - de blir veldig veldig små i den minste størrelsen.. Jeg er snart der hvor den måler 10 cm... og rekker opp igjen og tar en størrelse større :) altså 6/9.

Evt begynner å hekle med RIKTIG pinnestørrelse................................

Kjiping.... 

Tøfler ja...

Festlig :p

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

hakke gaaaaaarn.........

Men det blir tøffelkurs i kveld... hadde litt restegarn til et par av disse

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b17&d_id=21&lang=no

Og søteste - de blir veldig veldig små i den minste størrelsen.. Jeg er snart der hvor den måler 10 cm... og rekker opp igjen og tar en størrelse større :) altså 6/9.

Evt begynner å hekle med RIKTIG pinnestørrelse................................

Kjiping.... 

Tøfler ja...

Festlig :p

De blir så søte atte.... har bare en ost og kjeks-pause... :P
Ble plutselig sånn pengelens her serruh, og da ramler garn langt ned på "det kan du bruke penger på"lista til mannen...
SPesielt når jeg helt sikkert har brukt over 1000 kr på garn denne mnd.... *host*

Du har brukt over 1000kr på garn på en måned, men synes allikevel stelleveska (som du kommer til å bruke i mange herrens måneder og kanskje år.. Ikke mange herrens, men kanskje et par) er for dyr?

Hahaha! 

LittleMonkey skrev:
Du har brukt over 1000kr på garn på en måned, men synes allikevel stelleveska (som du kommer til å bruke i mange herrens måneder og kanskje år.. Ikke mange herrens, men kanskje et par) er for dyr?

Hahaha! 

kjøper to og to nøster av gangen.... de koster 74 kr stykk .... :P
de brukes jo opp på nullkommasvisj og siden de er så dyre så kjøper jeg få av gangen for å slippe å sitte igjen med masse.. :D

(føles mye mindre når man bruker litt og litt istedenfor en svær tusing på en gang vøttøh... :D)

Jaja, cræisi.

Du får si ifra da, når du har garn :) Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal begynne, så jeg må ha hjelp for å komme i gang :p Skal lage en jakke hver til begge barna (som skal passe til høsten), så jeg har god tid ;)

hadde det ikke vært for at klokka var ca mye så kunne jeg begynt nå, men jeg kjente at det ble litt heavy akkurat nå.. haha.. :D

Dollface skrev:
hadde det ikke vært for at klokka var ca mye så kunne jeg begynt nå, men jeg kjente at det ble litt heavy akkurat nå.. haha.. :D

Haha, ta det rolig :p 
Jeg la meg jeg, ville ikke være med i tøffelklubben.. :p

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

Haha, ta det rolig :p 
Jeg la meg jeg, ville ikke være med i tøffelklubben.. :p

piiiiingle

Dollface skrev:

piiiiingle

Come again?

Haha, jeg har hekla så masse babytøfler i det siste at jeg kjenner det "byr meg imot" :p 
Dessuten var de så jentete, jeg venter jo en rockestjerne :D

LittleMonkey skrev:
Åh, de var kule :D

Bare synd jeg ikke kan strikke :p

knegg...

men flaks for deg at mannen min ga meg gavekort på senteret til jul... som jeg ikke har brukt opp.. for da skal jeg i garnbutikken nå!!!!!!
Så da blir det hekling i kveld :D

Håper de har noen fine farger

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

knegg...

men flaks for deg at mannen min ga meg gavekort på senteret til jul... som jeg ikke har brukt opp.. for da skal jeg i garnbutikken nå!!!!!!

Løvinthacløøøb :D:p

Men, jeg mangler heklenål... Hmf.. Skal til heklegal bestemor i dag, kanskje hun har en, selv om jeg tviler siden det er en så stor nål. 
Hun har strikket hele 2 (!!) dresser til guttelusa i magen, jeg gleder meg sånn til å se de 

Jeg har valgt fargene
Natur 01, lys grå 53, mellomgrå 46, mørk grå 14, grågrønn 49, lys burgunder 09 og pastellrosa 30 til storesøster

Til lilleputt har jeg valgt de samme fargene, men blåfiolett 21 og lys blå 12 i stede for lys burgunder og pastellrosa :P

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

knegg...

Løvinthacløøøb :D:p

Men, jeg mangler heklenål... Hmf.. Skal til heklegal bestemor i dag, kanskje hun har en, selv om jeg tviler siden det er en så stor nål. 
Hun har strikket hele 2 (!!) dresser til guttelusa i magen, jeg gleder meg sånn til å se de 

Jeg har valgt fargene
Natur 01, lys grå 53, mellomgrå 46, mørk grå 14, grågrønn 49, lys burgunder 09 og pastellrosa 30 til storesøster

Til lilleputt har jeg valgt de samme fargene, men blåfiolett 21 og lys blå 12 i stede for lys burgunder og pastellrosa :P

7 farger ja... håper de har nok.. haha.. *skriver handleliste*

Jentete?! Nei må du gi deg:p Må ikke bruke rosa vet du;) Hihi Skal du ha kurs i kveld også Dollface? Da må jeg jo prøve å få kjøpt garn da jo! Du lærer bort litt mer forståelig enn disse oppskriftene altså:)

søteste skrev:
Jentete?! Nei må du gi deg:p Må ikke bruke rosa vet du;) Hihi Skal du ha kurs i kveld også Dollface? Da må jeg jo prøve å få kjøpt garn da jo! Du lærer bort litt mer forståelig enn disse oppskriftene altså:)

skal prøve iallefall.. er noe mønster og shit som kan bli litt knotete.. men vi gir det et forsøk i det minste...

flaks for meg så hadde de jo tilbud på garnet til den jakka OG til de tova musetøflene jeg skal strikke til T etterhvert.. så om jeg bare får slengt på meg trynet og spist noe så kanskje jeg rekker å handle før jeg skal til kiropraktoren......

TTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

*poooooooof*

Spennende!! Vi prøver, i kveld skal min samboer på jobb også, da er det ingen forstyrrelser:p De tøfflene var skikkelig kule, men strikking har jeg gitt helt opp, jeg strikker som ett barn på 8 år:p Tror ikke det hjelper med grundige kursing engang:) Lykke til i dag da, du får lide deg igjennom kiropraktor timen:) Føler med deg...

søteste skrev:

Hallo-o, unnskyldning fordi jeg er møkk lei av tøfler :p 
Haha... Men jeg har festet tråden til den bokmerkeraden, så jeg kan prøve senere :D

Dollface skrev:

7 farger ja... håper de har nok.. haha.. *skriver handleliste*

Du må jo ikke ha 7, men det var det i oppskriften, så da tok jeg det, men jeg ville ikke ha de fargene som det er på den avbildede jakken, jeg ville velge selv tenk :D

LittleMonkey skrev:

søteste skrev:

Hallo-o, unnskyldning fordi jeg er møkk lei av tøfler :p 
Haha... Men jeg har festet tråden til den bokmerkeraden, så jeg kan prøve senere :D

Hehe!! Du får prøve når lysten kommer:) Du har jo heklet masse tøfler i det siste. Jeg skjønner ikke en dritt av oppskrifter, disse virket lette, og det var de:) Jeg vill også ha 7 farger som i oppskriften:) Håper jeg får det til! Hihi:)

Back
Topp