dollar!!

Tryll

Gift med forumet
hva ligger den på nÅ?[:)] er det 6?

6,14[;)]

tusen takk:)) sååå lyst på en canada goose jakke.koster 530 dollar på amazon[:)][8D] dyrt men halve prisen

ORIGINAL: Tryll

tusen takk:)) sååå lyst på en canada goose jakke.koster 530 dollar på amazon[:)][8D] dyrt men halve prisen

Husk å plusse på 25% i moms, så mulig tolla i tillegg [&:][;)]

ORIGINAL: KathMor

sender den til ei i london til hennes adresse så henter hun den pakker den ut å tar med seg til meg når hu kommer til norge i julen :)[:)][:)][;)]

ORIGINAL: KathMor

sender den til ei i london til hennes adresse så henter hun den pakker den ut å tar med seg til meg når hu kommer til norge i julen :)[:)][:)][;)]

Jeg måtte betale i england også da jeg handla fra Victoria Secrets som er .com .. husker ikke hva det var, men det var faktisk litt.. Tror det var momsen... [:-]
Aldri betalt for Amazon da, men da har jeg kjøpt på amazon.co.uk og da blir det jo noe annet.... Men siden du sier dollar så regner jeg med amazon.com?

Back
Topp