"Doktor Proktor" og "En pingles dagbok"

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Disse barnebok-seriene har jeg hørt mye bra om.

Noen som vet hvilken aldersgruppe de passer fra?

Min har doktor proktor, han er 7! Synes den er kjempe morsom og underholdene! :) minste til sambo er 4 og den faller i god smak der og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutten min på straks syv år liker godt Doktor Proktor! En Pingles dagbok tror jeg er beregnet for litt eldre barn, men det er jeg ikke helt sikker på. Vi har i hvert fall drøyd den serien da vi koser oss med Doktor Proktorbøkene enn så lenge.

Gutten min er 8 år, og han elsker En pingles dagbok, han sluker bøkene iløpet av et par dager... Han har lest de fire første bøkene 3 ganger, minst!

På skolen er En Pingles Dagbok veldig populær for 3-5 klasse.
Doktor Proktor vet jeg ikke.

Har 3 doktor proktor bøker her og vil si de er fra 8 år +
Har lest den ene for guttungen på snart 6. Han får ikke med seg alt så vi leser de igjen om et par-tre år tenker jeg, så har får fullt utbytte av de ;)

Sønnen min er 5 og har hørt Doktor Proktor på lydbok, han likte den godt. Den andre kjenner vi ikke til.

Jeg vil også si doktor proktor fra 4-5 (litt etter modningsnivå), og en pingles dagbok fra 7-8. Men har veldig med barnets bokmodningsnivå (Jippi for nye ord;-)) å gjøre.

har tenkt at min gutt på 7 er for liten. han syntes det er vanskelig å lese enda..
og bøker uten blder er vanskelig å lytte lenge etter. men skal låne de og prøve!!

7 åringen fikk sin første doktor proktor bok for 3 år siden, vi leser disse sammen på sengekanten hver kveld og har nå lest oss gjennom de 3 første og er godt over halvveis på den siste. Fantastiske bøker.

Back
Topp