Dokker som har hund + et til spm..

Har en blandingshund. Husky og labrador og noe ukjent!
Og hun ligger der nå og da... Hehe! Men bare når vi gir tillatelse!

Rottweiler, og NEI han får ikke være i sofaen, haha da er det jo ikke plass til meg der[8D]

jeg har en silky terrier,og han får kun lov til å ligge i sofaen hvis vi ber han om å komme opp.men i senga får han ikke lov til å ligge [:)]

Jeg har ikke hunder nå lenger,men når jeg hadde fikk de lov å ligge i sofaen og de sov med meg i sengen[:D] Jeg hadde to blandingshunder. "Mammaen" (tica) var blanding av bearded collie og golden retriever og "datteren" (tussi) samme som mor + border collie og buhund[;)]

Nei, ikke i vår sofa. Men har en egen sofa til dem[:)]
Har to bordeaux doggie, fransk mastiff

Nei, her er det kun gulvet som gjelder[;)] Han var endel i sofaen som liten.. men plukket det av han igjen.. hender han er oppi der da.. UTEN lov[;)] han forter seg opp i sofaen så snart vi er ute et lite ærend... ruller rundt og koser seg.. hehe.. ikke lov.. fy fy[:)]

Vi har en japansk spisshund

Ja ho får komme opp i sofaen når hun får tillatelse ellers har ho saueskinn +++ å ligge på. Ho går ikke i sofaen uten tillatelse. ho røyt kun 2 ganger i året men da får ho ikke lov te å være i stua heller[;)] Er en mellomstor blandingshund

Jepp[:D] Casper ligger på i soffaen og i senga, godt under dyna helt inntil meg om natta[8D] Ikke noe forskjellsbehandling her gitt, han er jo babyen vår han også[:D] Han er en liten hund som er blanding av papillon og dverg schnauzer. Mindre enn ei katt[8D]

Vi hadde ein jack rusell tispe hun var glad i sofaen men fikk bare sitte/ligge der om hun hadde teppe.. Nå har vi ein breton å han greier ikke ligge i sofaen han han har ikke ro i rauå.. greier max 5 min så er det ned i krogen sin igjen.. å sengen.. det greier han heller ikke

1. ja, hun sover hvor hun vil; senga, sofaen eller sin egenn personlige stol med saueskinn[;)]
2. border collie/lundehund

Vi har en blanding mellom schaefer, golden retriver og border collie, så NEI han får ikke lov å ligge i sofaen[8D][:D] Ikke snakk om. Selv om han har fått lov av sambo to eller tre ganger. Han går ikke opp i heller, for han vet at han ikke har lov

Har en blandings hund, labrador/flat coat/collie. Han er stor. Får ikke lov til å ligge i hverken sofaen el senga. Han prøver ikke heller. Vil ikke ha alle ulumskhetene fra pelsen el beina i sofa el seng. Synes det er skikkelig ekkelt.[:'(]

Vi har ikke hund enda. Men vi skal få oss en labrador. Kommer vel til å prøve å ikke ha den oppi sofan, men kan hende vi skjemmer den bort.. [8D]
Vi har uansett en gammel sofa, så er ikke så farlig med den sånn sett.
Vi har katt og hu får oppi sofan, men hun ligger ikke der så ofte da..

jor d før men ikje nu længre... [;)]
Har en svart konge puddel gutt, han heite Dizel..
d va ikje pga håran, før han røyt jo ikje, men d var så mykje støv å græss i sofaen.. krølla i pælsn= plæn blir m inn![:)][8D]

Her får definitivt ikke hunden lov til å ligge i sofaen......hun må pent ligge på teppet sitt, eller ved beina våre (hvis vi gir henne tillatelse til det)

Vi har en stor sjokoladebrun labrador retriver

Hei!

Jeg har to små, en kinesisk naken hund og en tibetansk spaniel, de får være i sofaen. Men vi har også to spinnville pointer tisper (litt stor jakthund) de får ikke være i sofaen, de bare ødelegger den[&:] Men de har egen seng i stua da[:)]
Dere kan se dem alle her:
www.123hjemmeside.dk/netto-kuzco

[:)]

Back
Topp