Dokker som har hund + et til spm..

LilleLisska

Forumet er livet
får den lov å ligge i sofaen? [:D][;)][8D]
Og kordan hund har dokker? [:)]

ORIGINAL: RedElf

Jepp. Det gjør den [:)]

Kordan hund har du da? [:)]

Har bare katter enda, DE får IKKE lov å ligge i sofaen.. Skal etterhvert få oss hund, den får da iallefall ikke lov å ligge i sofaen (dobbelt så stor, dobbelt så masse hår...) [:D]

Ja dersom det er plass til han og han ikke ligger i veien. Men må vike plassen med en gang vi får besøk. Senger er derimot helt nei. Det er en mellomstor blandingshund.

Nei! Egentlig ikke...Men hender vi skjemmer den bort ,at den får lov til å ligge på et teppe og kose litt...[:D]

ORIGINAL: MarcElia

Har bare katter enda, DE får IKKE lov å ligge i sofaen.. Skal etterhvert få oss hund, den får da iallefall ikke lov å ligge i sofaen (dobbelt så stor, dobbelt så masse hår...) [:D]

Ja, ikke sant. Katta får lov å ligge på et pledd i sofaen, meen så røyte ho heller ikke da! [8D][:D]
Men ho ligge for det mæste under sofaen! [8D]

ORIGINAL: KjerstiM

Nei! Egentlig ikke...Men hender vi skjemmer den bort ,at den får lov til å ligge på et teppe og kose litt...[:D]

Hehe. Ja, ikke sant.. Ligge på et pledd! [;)]

aldri hatt hund i sofaen... Nå har jeg ikke hund nå, men kommer nok til å få meg det igjen og da er sofaen ikke akutuel uansett str.[8D] Kjøper jeg hellere en sacosekk som kan koses i...![8|]

ORIGINAL: Arianne SuperASS

Har en Akita, så den ville tatt opp all plassen isåfall![:D]

Oi! Dæm e litt væll stor! [8D][;)]

ja, hun får lov til å ligge i sofaen. Vi har en jack russell terrier.

ORIGINAL: *Gitte87*

jepp[:D]

vår hund er liten å korthåra da, villa ikke hatt en stor langhåra hund i sofaen[;)]
han har sin egen plass i sofaen med et teppe, men hender han slenger seg over oss eller putene[:D]

han sover også i senga vår om natta[8D][;)][;)]

største bebin vår[:D]

Du har jo en liten Jack Russel Terrier.. Dæm e jo såå små! [:D][;)]

Kordan kan dokker ha litt hanky panky me en litn hund i senga da? [8D][:D]

ORIGINAL: AB

ja, hun får lov til å ligge i sofaen. Vi har en jack russell terrier.

Vår JRT får også lov. Men han ligger som regel i sengen sin ved siden av [:)]

Jeg har for øyeblikket 5 hunder boende hjemme. Chinese Crested, eller kinesisk nakenhund som mange kaller de... har både de nakne og de med pels (powder puffer).

De ligger i sofaen selvfølgelig og i senga om det passer ;)
Om en er drektig, syk eller jeg er alene hjemme f.eks. Ellers sover jeg mye sammen med hele gjengen på sofaen og vi koser oss. De er både allergivennlige og røytefrie.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har for øyeblikket 5 hunder boende hjemme. Chinese Crested, eller kinesisk nakenhund som mange kaller de... har både de nakne og de med pels (powder puffer).

De ligger i sofaen selvfølgelig og i senga om det passer ;)
Om en er drektig, syk eller jeg er alene hjemme f.eks. Ellers sover jeg mye sammen med hele gjengen på sofaen og vi koser oss. De er både allergivennlige og røytefrie.

Hehe.. Hørtes koseli ut å ligge å kose sæ me alle sammen! [:D][;)]

Han fikk lov da vi kjøpte han, han var jo så liten og nusselig.....VIPS etter 2 år var skinnsofaen ødelagt[&:]Men da i kjøpte ny sofa nå så får han ikke lov og det aksepterer han bra. Han har en myk, deilig seng selv han[:D]er en rottweiler.

jupps det gjør hun, vi har en Chinese Crested Powderpuff

ORIGINAL: Arianne SuperASS

Nei![:-] Får ikke være i stua heller..[8D]

har en cocker spaniel, og den røyter så sinnsykt. Får av og til komme inn i stua.

Jepp det får han lov til! Han har en egen sofa til og med[:)]

Har en Grand danois på 75 kg[:D] Han sover i senga innimellom også[:)] Siste natt før sengetøyet skal skiftes - da får han krype under dyna og jeg bruker han som beinstøtte[:D]

Ja, noen ganger, men han vil ikke etter vi kjøpte skinnsofa.

Dachs

Back
Topp