Skjønner ikke helt den greia med å tenke over om gutter skal få dukke eller ikke! Synes ikke noe om å dele opp så mye (feks du er gutt, du skal ha blått og grønt, leke med biler og være gutte-gutt og alt annet er skam, og du er jente, du skal ha alt rosa og bare leke med dukker og lære deg omsorg)
Her i huset har guttungen på snart 5 dukke. Den blir ikke lekt med så ofte lenger, men han har hatt den siden han var 1,5 år. Jeg blir vel slakta når jeg sier det her, men nå har jeg tilogmed hentet frem mine gamle barbiedukker! Minste frøkna synes de var kjempe fine, og jammen likte ikke guttungen de også! Joda han tok med seg 2-3 barbiedukker (inkl. ken) og satte dem på motorsykler og div, men på hvilken måte er dette skadelig for manndommen hans?
Han er like guttete enda, han liker best spiderman, batman, pokemon og div, og blir heller ikke flau av å fortelle at han har fått mine gamle barbiedukker.
Er det feil av meg å la minste jenta leke med spiderman figurene hans da kanskje? Hvorfor skal det bare gå en vei, er greit for jentene, men pass på så ikke guttene blir for femi?!?[:)]