dokke som gjer

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
grøt t di små.. gjer dokke grøten først så melka eller omvendt???
hørte av ei her hjemme at hu ga bebien hennas melka først

Gir grøt først så mme. Men pleier å gi han før han er for sulten, for hvis han er veldig sulten blir han bare sint og da må jeg gi melk først...

først mm. ikke alltid hu har tid til å spise seg mett[:)] åsså e det d beste for magen, grøten blandes da med mm i magesekken så grøten ikke blir så sterk for magen åsså holder jo produksjonen seg oppe. drøyer det en god halvtime så får hun grøt.

Jeg gir det samtidig.. Sånn at jeg tar ei skje grøt å så litt melk, så grøt.. Osv.. :)

ORIGINAL: BenteogLeah

først mm. ikke alltid hu har tid til å spise seg mett[:)] åsså e det d beste for magen, grøten blandes da med mm i magesekken så grøten ikke blir så sterk for magen åsså holder jo produksjonen seg oppe. drøyer det en god halvtime så får hun grøt.

Samme her[;)]

DE som ammer burde amme først..
Jeg gir mme så gir grøt først og så mme etterpå..

jeg gir grøt først, men er han sulten og ikke vil ha grøt gir jeg han litt melk så han roer seg , og så grøt..

Men på flaskeposten.no står det mye info for dem som gir mme, og noen tips om flaske, mm og mme begge deler om man gir det[;)]

flaskeposten.no
ORIGINAL: mine 3 barn

jeg gir grøt først, men er han sulten og ikke vil ha grøt gir jeg han litt melk så han roer seg , og så grøt..

Men på flaskeposten.no står det mye info for dem som gir mme, og noen tips om flaske, mm og mme begge deler om man gir det[;)]

prøte dennesiå,men den va isje i bruk kom der opp

Hvis knupp får både melk og grøt blir det bare enda mer gulping så han får bare litt vann til grøten.
Han bruker havregrøt og den blandes bare med vann..

Back
Topp