Dokke fra bergen?

babypin

Betatt av forumet
hei hei..

Jeg bare lurte på om nokken av dokke fra bergen har lyst å bli kjent me meg? Jeg e 22 år, bor på søreide.. Jeg elsker hunder og har selv en blanding av border collie og Lundehund på 2 1/2 år. har også en jevngammel katt (me hunden asså[:D]) Jeg har gjerne lyst å bli kjent me nokken flere fra bergen ( har ærlig talt ik mange venner)

Jeg har ADD[:)]

Jeg e snill, blid ærlig og kan stoles på 100%

Hvis nokken vil bli kjent så bare skriv her inne[:D]

Vi i Bergen skal ha treff rett etter påske. Anbefaler deg å komme dit! Det er jo en fin anledning til å treffe nye folk.

add e jentevarianten av adhd... enkelt og greit egentlig :D kor bor du da??

jepp jepp.. d vet jeg kor e.. Har kjørt blomster i området

bli med på treff etter påsken.. der kommer mange som ikkje kjenner kvarandre...:)

Jeg jobber på Laksevåg nermere bestemt Melkeplassen [:)]
Men bor på Danmarksplass.
Kunne godt ha tenkt meg å treffes for et kafebesøk eller noe.
Jeg er 30 da, så det er jo ikke sikkert dere unghopper vil ha meg med

Når det gjelder hunder så er jeg desverre allergisk. Min store sorg.
Vi hadde hundt da jeg var mindre, men etter et par år ble jeg allergisk mot den.
Men jeg kjempa for å få beholde hunden til den var så gammel å syk at vi måtte avlive den.
Sleit godt med allergien ja, men det var absolutt verdt det, for vi hadde verdens snilleste og godeste hund [:D]

Håper treffet blir før jeg flytter da, for jeg vil så gjærne være med hvis jeg ikke må jobbe.
Vi flytter den 22 april.

ORIGINAL: nr 2 på vei

bli med på treff etter påsken.. der kommer mange som ikkje kjenner kvarandre...:)

Helenpia: Hva jobber du med på Melkeplassen? Bare lurer fordi jeg bor der :-) Tror ikke jeg har sett deg?

Jeg jobber i Sverre Hjertlandsvei i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede [:)]

ORIGINAL: olineo

Helenpia: Hva jobber du med på Melkeplassen? Bare lurer fordi jeg bor der :-) Tror ikke jeg har sett deg?

Stilig, det er vel ca 300 meter fra der jeg bor. Vi bor i Øvre Fyllingsvei (hovedveien) ca 200 meter fra prix.

er også med på treffet etter påske...
og vi må få det til før 22. april ja [:D]

men kan godt være med på café før også om noen vil.....
er snart 29 år og bor i Åsane... (kommer fra Laksevåg) [:)]

Jeg foreslo faktisk for henne å møtes ved den blå steinen klokken 12 [:)]
Har ikke fått svar fra henne enda.

Vi biter ikke...tror jeg da. Kan nesten bare snakke for meg selv
Litt dårlig humor fra meg [:D]
Men da blir vi kanskje 3 da :)
Hadde vært morro om flere hang seg på [:)]

jeg e no me i allefall.. Og jeg biter garantert ikke heller.. Skjønner d me sosialt pinglete asså, fordi jeg har litt problemer me angst[:(] men man blir ik kjent me nye mennesker ve å låse seg heme..

Kjempeflott [:D]
Jeg sender dere begge en pm med mobil nummeret mitt.
Kan jo være greit å ha i tilfelle man blir forsinka [;)]

ok ok... snakkes da

æsj, er opptatt på tirsdag [&:]
men vil vil vil treffe dere snart.... [:D]

Back
Topp