Suzie <3 Forelsket i forumet 11 Sep 2013 #1 Sitter å ser på Dok 2 å tårene trille.. Vet ikkje om det e fantastisk eller litt tragisk... å så i lige kjola.. fytti for nogen nydelige jente!
Sitter å ser på Dok 2 å tårene trille.. Vet ikkje om det e fantastisk eller litt tragisk... å så i lige kjola.. fytti for nogen nydelige jente!
Havfruen88 Glad i forumet *MIA* 12 Sep 2013 #2 Suzie <3 skrev: Sitter å ser på Dok 2 å tårene trille.. Vet ikkje om det e fantastisk eller litt tragisk... å så i lige kjola.. fytti for nogen nydelige jente! Klikk for å utvide … Så den dok jeg også! Ble litt fascinert siden hun ene bor rett på andre siden av fjorden fra her jeg bor (kan se huset deres med kikkert) Må være helt absurd å være i en sånn situasjon. Men synes adoptivforeldrene er flinke som holder kontakten med hverandre
Suzie <3 skrev: Sitter å ser på Dok 2 å tårene trille.. Vet ikkje om det e fantastisk eller litt tragisk... å så i lige kjola.. fytti for nogen nydelige jente! Klikk for å utvide … Så den dok jeg også! Ble litt fascinert siden hun ene bor rett på andre siden av fjorden fra her jeg bor (kan se huset deres med kikkert) Må være helt absurd å være i en sånn situasjon. Men synes adoptivforeldrene er flinke som holder kontakten med hverandre
Suzie <3 Forelsket i forumet 12 Sep 2013 #3 ble veldig fasinert av hele opplegget! kjempe bra foreldre