Dock-boots

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Noen som kan dele sine erfaringer?

Har kjøpt dock boots fra coop obs og viking splash...
Meeen trenger vel ikke begge, og er veldig usikker på om jeg skal beholde dock-boots`ene...

Hva mener dere om disse? Er de ok som støvler til en på 20mnd?
Synes stølver virker så tungt og vanskelig å gå med..men dock-bootsene virket nesten enda større..

Det vil jeg absolutt si at du kan! Jenta vår hadde de i fjor, og ho vil ha de i år også. Ho er større da, men jeg mener de sitter bedre på beina enn støvler, og de er varmere.

Har en gutt på snart 22 måneder som bruker dock-boots og det virker som om han heller foretrekker de enn vanlige støvler. De er jo mykere i formene og varmere enn de vanlige han har. Vi er fornøyde hvertfall ;-)

Her er vi fornøyde med dock boots:)

Har du kjøpt de med gummi langt opp? For coop obs har noen med gummi som går såvidt over ankelen.
Vi har hatt de et par år nå, ikke opplevd å bli våte. Men iår kjøpte jeg de som går enda litt lengre opp.

Jeg har en gutt på 15 mnd som bruker de! :) hehe.. Og prinsessen min på 3 år bruker de! :D Elsker de..

Jeg satte de ned i en bøtte med vann. Vann helt opp til kanten av støvelen.. Ingen vann kom igjennom! =)

Vi elsker dock boots, så jeg anbefaler de i hvertfall.. Kjempekjekt når det blir kaldt også, de dagene det er for slapsete til vintersko tåler dockbootsene både slaps + at de holder varmen ned til 15 minus.. Genialt!

Takk for svar!

Hva bruker de små oppi dockbootsene?
Står mellom stre 21 og 22.. Hun bruker vanligvis 22 nå, men virket så store i docks!
Er vel slik at hun kun trenger en vanlig sokk i de nå som det er rundt 10 grader + ute?
Hmm..vanskelig

Snuppa vår har en størrelse mindre i dockbootsene enn hun har i vanlige vintersko..
Med det været som er nå bruker hun kun vanlig sokk oppi, men mot vinteren må hun nok også ha en ullsokk..

De er geniale :) Både jeg og mini på 2 har de og syns de er mye bedre enn vanlige støvler.

Vi er kjempefornøyd med dem, og mini har brukt dem masse hjemme og i bhg.
Det er det 2. paret vi har kjøpt, og kommer også til å kjøpe det 3 når de andre blir små :)

Back
Topp