Dobesøk...

JPSK

Elsker forumet
Flere som går på do dagen og natten lang?

Jeg må på do 3-4 ganger hver natt, til tross for at jeg drikker mye på dag og mindre på kveld. Hadde noen dager det roet seg, og jeg håpet det kunne forbli sånn fremover. Er umåtelig tørst også, dagen igjennom.. Slitsomt med oppstykket søvn i den grad, og jeg bare er i 16/17 uke.

På slutten sist så var jeg på do minst hver time hele døgnet. Håpet å være mer heldig denne gangen..

Jeg har ikke uvi forresten..

Flere dovandrere?

Jeg er på do ca 2-3 ganger hver natt, håper det roer seg etterhvert :/

jeg må på do en gang hver natt. noen ganger mer, noen ganger ikke :) men jeg drikker jo enormt mye vann, og må jo på do nesten hver time sånn det er nå :P

Jeg kan sove natten igjennom men våkner gjerne 1-2 ganger for å gå på do og drikke.

Har heldigvis sluppet unna det føreløpig:p håper det fortsetter slik:) har enda ikke måttet gå på do oftere enn normalt!:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Jeg sover som regel natten gjennom. Hvis jeg drikker rett før jeg legger meg, så må jeg stå opp. Men da ber jeg jo om det...

Jeg er som regel oppe på do en gang i løpet av natta.. Håper ikke det blir hyppigere :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Jepp, do turer flere ganger i løpet av natten :( Sliter med å sove igjen etter jeg har våknet! Går rundt og er konstant trøtt...

Foreløbig kun en gang per natt :)

16.02.14 <3

Oh yes, er på do opp til flere ganger pr.natt!.. Skikkelig irriterende for jeg ender opp med å slite med å sovne igjen :/

Syns også det er vanskelig å sove igjen... Utrolig kjedelig med all denne tissingen. Selv om jeg ikke drikker mye på dagen så må jeg tisse masse på natt. Ja, på dagen også altså, men da er det jo mindre brysomt.

Siste uka har jeg sovet helt til vekkerklokka har ringt, tidligere var jeg stort sett oppe en tur på do i femtiden :)

Foreløpig kun en gang om natten! Men je "okkuperer" jo doen på jobb! Sikkert på do hver time:) Hehe...

23.02.2014

Går 1-2 ganger om natten, og ganske ofte om dagen

Er oppe og tisser 3-4 ganger om natten. Jeg føler press for å tisse hele tiden. Slik var det også sist og var jævlig de siste ukene, da måtte jeg på do igjen når jeg hadde rukket å gå fra badet til soverommet. Gleder meg ikke til det igjen.

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

må som regel på do 1-2 ganger hver natt ja.. synes jeg går ofte på do på dagtid også, men så drikker jeg en del vann da :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg også. Ca 1-2 ganger om natta. Og maaaaasse på dagtid. :)

Flere som går på do dagen og natten lang?

Jeg må på do 3-4 ganger hver natt, til tross for at jeg drikker mye på dag og mindre på kveld. Hadde noen dager det roet seg, og jeg håpet det kunne forbli sånn fremover. Er umåtelig tørst også, dagen igjennom.. Slitsomt med oppstykket søvn i den grad, og jeg bare er i 16/17 uke.

På slutten sist så var jeg på do minst hver time hele døgnet. Håpet å være mer heldig denne gangen..

Jeg har ikke uvi forresten..

Flere dovandrere?

Jeg er 17 + 3 idag og går på do minst 2 ganger hver natt! Utrolig kjipt, slet lenge med å sovne igjen og hadde dårlig søvn resten av natta, nå sovner jeg heldigvis fort igjen...

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp