Dobble vakter

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen andre som jobber innen for helse som fungerer godt enda? Som for eksempel jobbe dobble vakter?

Jeg har vært på kveldsvakt fra 14.30 og jobber også våken nattevakt i natt til kl 07.00 merker det er lenge men håper på å overleve natten!

Nei det ville jeg aldri ha funnet på. Er helt utslitt etter 8 timer og tør ikke å tenke på hvordan jeg hadde vært etter dobbel vakt. Jobber som psyk. Spl. og jordmor ønsker ikke at jeg skal jobbe i det hele tatt siden jeg jobber i psykiatri.

Ja, å jeg er omplassert til noe som er ekstremt mye travlere enn det jeg er vant med fra min egentlige jobb, men der får jeg ikke være pga risiko. Går å springer hele dagen, å har absolutt mer enn nokk med de 7 og en halv timene jeg normalt jobber. Men så er det nokk noe med hva man er vant med og, jeg er er jo plutselig i et nytt miljø med nye folk å litt nye ting å lære og :p

Eg er sykepleier på en svært travel avd, ofte uten pauser og overtid for å få alt til å gå rundt. Føler eg fungerer som vanlig, blir sliten, men som vanlig. Er 16+0 idag, jobber 100% og ikkje vert en eneste dag vekke fra jobb. Krysser fingrene for at det fortsetter slik.

Back
Topp