dobbeltnavn

lim@

Blir kjent med forumet
jeg tenker en del på navn om dagen....
jeg står fast på Ella og emilian, men siden småen har dobbeltnavn,- så vil jeg at mini også skal ha det...
så hva passer til Ella???
og hva kan passe FØR Emilian???

hjelp mottas med mer enn gjerne :)

Ella Kristine , Ella Marie

Jonas Emilian.. Selv syns jeg Emilian er nok i seg selv... 

Ella Aurora

Anders Emilian

Ella Sofie er min favoritt! :)

Ivo Emilian? Syns egentlig Emilian er nok i seg selv...

Ella Kornelia
Ella Konstanse
Ella Othelie

Isak Emilian
Theo Emilian
Yme Emilian
Imre Emilian

Ella Johanne
Ella Sofie
Ella Serine
Ella Maline
Ella Marie

Synes egentlig at Emilian kræsjer litt med Jenny og Ella, ville nok valgt noe litt mindre moderne Ville valgt navn som f.eks. Isak, Emil, Jonas, Amund, Iver. Trenger ikke være urnorske navn, men noe som høres litt mer norsk ut :)

Men har noen forslag da:
Isak Emilian
Marius Emilian
Ulrik Emilian

ja jeg er enig med deg i det, men jeg synst emilian er så fint <3 
jeg har noen "norske" navn på listen også som f.eks Magnus og Håkon ;) 
jeg har heldigvis god tid på meg.

ellers takk for flotte forslag alle sammen :)

Ella Sofie er veldig fint, men jeg vet ikke om jeg kan bruke det siden kusinen mine har sofie som mellomnavn!? 

lim@ skrev:
ja jeg er enig med deg i det, men jeg synst emilian er så fint <3 
jeg har noen "norske" navn på listen også som f.eks Magnus og Håkon ;) 
jeg har heldigvis god tid på meg.

ellers takk for flotte forslag alle sammen :)

Ella Sofie er veldig fint, men jeg vet ikke om jeg kan bruke det siden kusinen mine har sofie som mellomnavn!? 

Du kan da fint bruke Sofie som mellomnavn sjøl om kusinen din heter det:) Jeg ville i hvert fall syntes at det hadde vært koselig hvis kusinen min brukte mitt mellomnavn på jenta si:) 

Jeg har ei venninne hvor sønnen hennes heter Max Emilian.

personlig så syns jeg at Emilian høres litt sann rart ut (godt vi har forskjellige smaker ellers hadde jo alle het det samme..)  syns det blir litt rart fordi det høres ut som foreldrene kansje har ønsket seg en jente som skulle hete Emilie også ble det visst en gutt i stedet for..syns det blir litt for feminint navn eller hvordan jeg skal si det. men for all del de som liker det må jo bare bruke det!! dette er jo min personlige mening.

Ella syns jeg er veldig fint da! har desverre ingen gode navne forslag som ikke alle rede er nevnt.

Back
Topp