Dobbeltnavn eller enkelnavn?

Jeg har trippelnavn så jeg eg fan av flere navn :p Er fra Latin-Amerika så det er litt vanligere der. Jeg elsker rett og slett dobbeltnavn og har veldig lyst å finne et fint et til småen, men vi får se. Og jeg syns ikke det gjør noe å bare bruke det første. Jeg har selvsagt aldri brukt alle mine tre, noen i familien bruker de to første, men de fleste bruker bare det første på meg. Men det skal sies at det må være en tanke bak navnet, det gjør det gøy og spennende :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns dobbeltnavn og generellt flere navn er fint :-) men da vi fikk førstemann , så endte han opp med et navn på 3 bokstaver (hadde faktisk tenkt dobbeltnavn til han)..så etter det har jeg blitt litt fan av korte enkelt navn eller to korte navn ilag :-P helst maks 2 stavelser :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Førstegangsmor her. Vi kommer til å gå forenkelt navn. Grunnen til det er at vi begge har enkelt fornavn, men begge har dobbelt etternavn. Blir for vilt med dobbelt fornavn og kvadruppelt etternavn ;P

Her blir det ganske sikkert ett fornavn, men vi tenker å ha med begge etternavnene :-)

Ett navn. Det har alle vi andre i familien også :)

Jeg har et etternavn som jeg føler ikke "passer" til så mange navn. Så blir spent på hva mini kommer til å hete :p

Her blir det dobbelt navn, i tillegg til at vi har dobbelt etternavn :) syns ikke det gjør noe at det er langt, men er vel fordi jeg har det samme selv, mannen også. Og så syns jeg det er så stas med oppkalling i navn nr to! Hadde aldri sett min pappa gråte før han fikk høre navnet på sønnen vår på sykehuset :)

Back
Topp