dobbeltmoralen lenge leve

ORIGINAL: lille nuppa

tror seriøst jeg dør her nå 
Samme her..[:D]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

døde i går jeg
*i see dead people* iiiiiik

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Samme her..[:D]

må faktisk signere jeg også[8D]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: Betty Poop

Herreminhatt! Dette er jo som ungdomsskolen. Om å gjøre å påpeke hverandres feil, ta hverandre på det man kan, henge folk ut, være spydig uten noen som helst grunn, for så å diskutere ting i hjel sånn ca. attenfjørti ganger. Og da eventuelt starte en ny tråd, der man kan henge ut noen andre. Eller den samme. Spiller egentlig ingen rolle har jeg inntrykk av, så lenge man kan "ta" noen. Det har jo ingen ende.

Eneste forskjellen her er at man ikke får nedsatt oppførselskarakter og melding med hjem.
jeg er faktisk enig med deg,selv om mange mener nå at jeg drar det opp selv,men som sagt,jeg må få forsvare meg..er ikke jeg som har vært slem her,men er jo en del vriing og vending på ting på bv da,ikke noe nytt[:)] jeg har bedt det slutte jeg,men blir ikke godtatt ser det ut til[:)] men jeg gidder ikke mer

Du har i utgangspunktet ikke vært slem, og ja, du har lov til å forsvare deg. Men, for at en forsvarstale skal fungere optimalt må den også være saklig, og ikke henge ut motparten.

Du kan be de andre slutte, men da er du også ansvarlig for å slutte selv. Og det kan se ut som begge parter gjerne vil "stikke av" med siste ordet i denne diskusjonen her.

Back
Topp