Dobbeltest/Duotest

MolleBolle

Betatt av forumet
Snøkrystallene2021❄️
Var på sykehuset på fredag til TUL og ble henvist til dobbeltest/duotest pga alder.
I dag fikk jeg melding, det blir 7 juli. Herremin som jeg gruer meg :nailbiting:
Samboer har jobb på båt, reiser i morgen og er vekke 3 uker.
Håper han klarer å ordne seg fri til dette her.
Er det noen som har vært allerede? Evt fått svar?
Er så engstelig for at noe skal være gale.
Vet jeg ikke bør ta på sorger på forskudd, men jeg klarer rett å slett ikke å slappe av.

Enig at du ikke skal ta sorgene på forskudd, ikke noe vits i å bekymre seg for noe som er utenfor ens kontroll :)

har ikke tatt duo, men venter på svar fra NIPT. Gruer meg, men orker ikke å tenke så mye på det. Jeg får ikke endret resultatet ved å bekymre meg.

Var på sykehuset på fredag til TUL og ble henvist til dobbeltest/duotest pga alder.
I dag fikk jeg melding, det blir 7 juli. Herremin som jeg gruer meg :nailbiting:
Vet jeg ikke bør ta på sorger på forskudd, men jeg klarer rett å slett ikke å slappe av.

Jeg har ul på mandag på riksen for å fullføre ductesten, tok blodprøven i uke 9. Gjorde dette med første barnet også, da var jeg 39. Det er veldig greit. Den dagen du tar ul får du vite resultatet like etter, det er bare et regnestykke. Jeg gruer meg ikke men må ta konsekvensene om ikke alt er i orden. Alle over 38 får tilbud om dette, sikkert også derfor du har fått det. Masse lykke til! :)

Jeg har ul på mandag på riksen for å fullføre ductesten, tok blodprøven i uke 9. Gjorde dette med første barnet også, da var jeg 39. Det er veldig greit. Den dagen du tar ul får du vite resultatet like etter, det er bare et regnestykke. Jeg gruer meg ikke men må ta konsekvensene om ikke alt er i orden. Alle over 38 får tilbud om dette, sikkert også derfor du har fått det. Masse lykke til! :)

Jeg skal ta blodprøve samme dag for jeg må til en annen by, så får resultater i ettertid.
Ja jeg er 40år så derfor jeg skal.
Takk og lykke til du også :)

Jeg skal ta den ultralydundersøkelsen 6 juli. Har tatt blodprøven, som måtte sendes til Trondheim. Må også reise til en annen by. Tenker egentlig ikke så mye på det. Får vi dårlige nyheter må jeg heller takle det da. Er bare glad for hver uke på kontroll at alt ser bra ut:shy:

Masse lykke til skal selv inn 9 juli og er veldig nervøs/spent

Back
Topp