Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det går helt fint, min eldste har dobbeltnavn for det navnet vi bruker ble ikke godkjent uten et navn til. minste har enkeltnavn.
Er opp til hver enkelt å bestemme detSpira får dobbeltnavn om det er gutt (ene navnet er oppkalt av pappan) og jenta får enkelt navn. Enn så lenge
Kan bli forandringer etterhvert
![]()
du får komme deg på det skjulteforumet så ser du det derBle meget nysgjerrig hva det navnet er!![]()
Hvis du vil det, så kan du det!![]()
"Alle" andre skal nå ha en menig også, kan de ikke heller bare holde kjeft??
Jeg kommer ikke til å diskutere navn med NOEN, jeg og sambo kommer til å finne det ut alene og bare kalle babyen for det etterpå, jeg vil ikke ha noen innblanding.
Mitt barn, mitt valg!
Skjønte deg første gang
Hahah, neida, lett og gjøre sånn!men er helt enig, bryr meg heldigvis ikke så mye om det men sykt irriterende!! Skjønner ikke hvorfor noen plent må ha noe å si!
Folk burde slutte å blande seg! Selfølgelig kan du ha to navn på nr to fordi om nr en har bare etBlir litt irritert når de sier sånn!
Første mann er oppkalt så vil neste skal bli det også, for syns Tone er et kjedelig navn alene! (Uten og fornærme noen) så tenker Tone Emilie eller Tone Ovidie! Men så sa ei at siden jeg ikke ville ha tone alene burde jeg ikke bruke det i det hele tatt!:/
Blir litt irritert når de sier sånn!
Første mann er oppkalt så vil neste skal bli det også, for syns Tone er et kjedelig navn alene! (Uten og fornærme noen) så tenker Tone Emilie eller Tone Ovidie! Men så sa ei at siden jeg ikke ville ha tone alene burde jeg ikke bruke det i det hele tatt!:/
Blir litt irritert når de sier sånn!