Dobbelnavn med Ole?

Ole remy el ole remi

Ole Martin er veldig fint, og har også vært et av alternativene våre. 'Problemet' med det er at jeg og mannen snakker hver vår dialekt, som uttaler navnet Martin helt ulikt, så det blir ikke like pent på den ene måten som på den andre, liksom... Skjønner noen i det hele tatt hva jeg mener med dette våset? [&:]

Ole Remi? Tjaaaa....vet ikke hvorfor, men det falt ikke sånn helt i smak... litt for lite 'staut' navn for min smak, kanskje... hehe.

I alle fall veldig kjekt å få noen tanker og ideer fra andre! [:)]

LOV ME EN TING VENNEN!!!! IKKE BRUK NANET OLE HENRIK!!!!! HAR EN UTROLIG EKKEL HISTORIE BAK NAVNET.... SORRY ALTSÅ!!! Men vil deg ikke noe vondt

ORIGINAL: Trine5

LOV ME EN TING VENNEN!!!! IKKE BRUK NANET OLE HENRIK!!!!! HAR EN UTROLIG EKKEL HISTORIE BAK NAVNET.... SORRY ALTSÅ!!! Men vil deg ikke noe vondt

Det skal jeg faktisk love, så du kan bare puste lettet ut! [:D] Henrik er et veldig fint navn, men det fins allerede en liten Henrik i slekta, med samme etternavn, så vi får prøve å være litt mere originale... [;)]

ORIGINAL: Tammis

Ole Dole. Eventuelt legg til en I i midten

Ole Erlend er et fint navn
ORIGINAL: 9nni

Om vi får en gutt, får han dobbelnavn, det ene blir Ole. Sånn er det bare...
Egentlig er hverken jeg eller mannen spes. glad i lange og tunge navn, og var det ikke for 'spesielle omstendigheter' ville vi neppe brukt dobbelnavn. Men bare Ole og så etternavn blir liksom så veldig....'nakent'...
Hva synes dere om Ole Erik?

Andre gode forslag?

Back
Topp