Dobbeldyne eller enkeldyne?

Enkel dyne! :)
Har dobbeldyne også, men jeg klarer ikke å bruke den -så den ligger krøllet inn i et skap :p

Dobbel her på gården. Synes den er så stor at det ikke blir noe problem å pakke seg inn slik man vil, eller ligge hver for seg likevel. Jeg pakker meg helt inn, mens han bruker mindre dyne. Kanskje derfor det funker så bra??;) Sover vi borte med enkeltdyner ender vi alltid med å legge de som en dobbeldyne, eller ender opp under en.

Me har kvar si dobbeldyne :o
Er sååååå deilig :)

Må ha enkel, jeg er en dynestjeler :-P

Eg hadde aldri fått sove om eg hadde måtte dele dyne med non, så enkeldyne her :P

Her hadde det heller ikke nyttet med dobbeldyne, da hadde det bare blitt til at en av oss hadde blitt liggende uten :P Så enkeltdyner her :P

Dobbeldyne, egentlig :D Men dynen samler seg alltid mer i en ende av trekket enn i den andre :(

Gjerne dobbel til meg og mannen, vi hadde det før vi fikk barn som kommer tuslende om natten.
Nå har vi to enkle dyner, for det er som regel jeg som havner i midten når vi får nattlig besøk :) Å
da ble dobbeldyna for varm:eek:

Vi har enkelt dyne i Norge, bodd en del i Asia og der har vi dobbel, men det vil ikke funke i Norge;)

Hva har dere?

Her må jeg og mannen ha hver vår dyne, ellers krangler vi bare om den :p Han har sine vaner på hvordan han ligger med dyna og jeg har mine :p

Vi har det på akkurat samme måte. Min dyne er bare min, min, min. :p

Dobbel. Det kjøpte vi etter en mnd sammen og kunne ikke tenkt oss noe annet :)

Back
Topp