Dobbel vs trippel dose Letrozol?

Løven93

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Augustmagi 2025
Hei. Noen som har erfaring med dobbel vs trippel dose Letrozol? Hva ble forskjellen?
Vi ble ikke gravid på dobbel lurte på om jeg skulle prøve med trippel.

Hei. Noen som har erfaring med dobbel vs trippel dose Letrozol? Hva ble forskjellen?
Jeg har ikke prøvd trippel, men gikk fra enkel til dobbel, og fikk god effekt ift eggløsning. Bruker å få eggløsning rundt cd21-23, eller ikke i det hele tatt. Nå fikk jeg el på cd 14. Så dette blir min første normale syklus. Vet ikke om jeg er gravid eller ikke, da jeg bare er 1 dpo :hilarious:
Men dette er min erfaring så langt. Hva skulle trippel dose gjøre for forskjell ifr dobbel dose?

Jeg har ikke prøvd trippel, men gikk fra enkel til dobbel, og fikk god effekt ift eggløsning. Bruker å få eggløsning rundt cd21-23, eller ikke i det hele tatt. Nå fikk jeg el på cd 14. Så dette blir min første normale syklus. Vet ikke om jeg er gravid eller ikke, da jeg bare er 1 dpo :hilarious:
Men dette er min erfaring så langt. Hva skulle trippel dose gjøre for forskjell ifr dobbel dose?
Så bra du fikk god effekt. Jeg fikk EL på CD17 nå sist gang. Så det er jo overkommelig. Nei jeg er usikker, leser at noen tar trippel og har mer effekt da. Jeg tror jo at det øker sjansen jeg da, men er sikkert feil. :angelic:
Får snakke med gynekolog imorgen og høre hva han sier.

Hadde to runder med dobbel dose Letrozol da vi skulle prøve på tredje barnet. På runde nr 3 med Letrozol tok jeg 3 ekstra tabletter av Letrozol i løpet av Letrozol-dagene, og ble gravid :)

Fikk du eggløsning på dobbel? Fikk du eggløsning så vil du øke sjansen for flerlinger ved å øke dosen (slippe flere egg enn ett). Om du derimot ikke fikk eggløsning på dobbel dose kan det hjelpe å øke dosen slik at du får eggløsning :)

(Letrozol øker ikke sjansen for graviditet dersom du har eggløsning naturlig.)

Jeg startet på dobbeldose og merket ingenting annet enn at syklusen ble kortere, men på trippel fikk jeg skikkelige EL smerter. Ble dessverre ikke gravid. Har EL av meg selv ☺️

Fikk du eggløsning på dobbel? Fikk du eggløsning så vil du øke sjansen for flerlinger ved å øke dosen (slippe flere egg enn ett). Om du derimot ikke fikk eggløsning på dobbel dose kan det hjelpe å øke dosen slik at du får eggløsning :)

(Letrozol øker ikke sjansen for graviditet dersom du har eggløsning naturlig.)
Har hatt eggløsning ja. Så er bare for å booste egget sa gynekolog. Blir nok dobbel denne gangen også da.

Jeg ble gravid på tredje runde med dobbel dose letrozol, to ganger. Jeg ville gitt det noen runder før du øker dosen. :)

jeg hat forsøkt enkeltdose 3 ganger, uten at jeg har fått eggløsning. Nå skal jeg i gang med dobbeltdose

Back
Topp