Dobbel servant/vask på bad?

Nøttelita

Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Hvis dere skulle bygge nytt hus, ville dere valgt dobbel eller enkel vask på badet?
Hvorfor/hvorfor ikke?

Dere som har dobbel vask, er dere fornøyd med det, eller synes dere det er unødvendig?

Jeg ville hatt enkel, men to bad[:)] synes det ser så offentlig ut med to vasker.

Hvis vi skal bygge eller kjøpe hus, og ikke bo i leilighet, så vil vi ha dobbel vask.. Er veldig greit når man er straks fire stykk.. Pluss at når nr 2 er større, så kan man ta vær sin vask og vær sin unge på samme tidspunkt[;)]

vi har to bad med en vask hver.. på det ene badet er det plass til to vasker, så om vi en gang skal pusse opp der så kommer jeg nok til å stemme for to vasker.. er innmari kjedelig med 3 som henger over vasken samtidig når vi pusser tenna om morran og alle stresser for å rekke jobb og skole..
tenk bare når vi blir 4.. [:-]

jeg hadde hatt 2 vasker!

Jeg stemte en, for de eneste gangene vi evt kunne hatt bruk for to er når vi har dårlig tid før et selskap.... Men godt mulig jeg endrer mening når vi får barn!

Vi har to vasker (2 bad også, men det ene er ikke i bruk) og selv om vi er bare to føreløbi, så er vi veldig glad for det. Kan tenke meg til flere vi blir, jo mer praktisk er det [:)]

Vi bygger nå og jeg var ikke i tvil engang om at vi skulle ha 2.

To vasker.... er så glad for att vi har det.
Med to voksne og to barn kan det bli litt trangt foran vasken.....kjekt att begge barna kan pusse tenner samtidig uten å stå oppå hverandre..

Vi har dobbel vask, og det kommer vi til å ha når vi kjøper/bygger hus i fremtiden også. Nå som vi har hatt det kan vi ikke gå tilbake til enkel [:D]

Jeg ville hatt dobbel vask

ORIGINAL: Skravlemor

Jeg ville hatt enkel, men to bad[:)] synes det ser så offentlig ut med to vasker.

signerer denne jeg[:D]

Skulle gjerne hatt dobbel hvis vi hadde hatt svært bad. Så hadde gubben og jeg sluppet å sloss om hvem som skal spytte først når vi pusser tennene... [8D]

Vi har dobbel. Kjempefornøyd!! 5 stk som skal pusse tenner og vaske seg på morgenen,
så det er praktisk [;)]
Vi har ikke benk utenom, bare skap med en lang vask og to kraner.
Helt supert [:)]

Takk for svar![:D]

Back
Topp