Dobbel lykke!!

Bringebær89

Andre møte med forumet
I dag har vi vært på OUL (vår første ul), og der fikk vi se intet mindre enn 2 spreke gutter! Vi er litt sjokkskada begge to, kanskje mest mannen, som nå har lagt seg til sengs i fosterstilling, med hodepine og økende feber Mange andre her som venter tvillinger? Hvor tidlig visste dere det?

når har du termin??

Vi fikk vite det på tidlig ul, 7 uker :) bare fordi vi hadde lyst å ha tidlig ul :)

Tok litt tid å fordøye sjokket , men veldig gla og lykkelig nå :)

Gratulerer så mye med 2 små i magen :)

Last edited:
Oi, det var nok litt av en beskjed! Gratulerer!

Hehe, så morro. Kan tenke meg det tar litt tid å fordøye den nyheten ;) gratulerer!

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Wow, gratulerer:-D

Skjønner det kom som et sjokk når du ikkje hadde anelse. Men så gøy og spennende:)
Gratulerer:)

Gratulerer!! :-) Jeg har tvillinggutter på 3,5 år. Du har mye å se frem til! :-) :-) Vi fikk også vite d på OUL.

Tusen takk søte dere:) Har visst klart å lage 2 identiske tråder på dette :confused: Hehe, ser nok alt dobbelt framover;)

Termin 9. Mai, men legen sa at jeg kan forberede meg på at de kommer senest april. Hoi, dit går det fort!

Har faktisk hatt en liten magefølelse på det, bl.a fordi magen til tider har vært litt stor/rar, også synes jeg at jeg har hørt hjertelyd på forskjellig sted i magen på nesten samme tid (med doppler hjemme)! Jeg var på 1. Kontroll hos legen i uke 9, og da var det ikke noe kjenning på magen eller høre hjertelyd..jordmor har vi ikke møtt enda, og tidlig ul privat bestemte vi oss for å klare oss uten. Så da har de sneket seg unna radaren fram til nå!;)

Back
Topp