Dobbel lykke!!

Bringebær89

Andre møte med forumet
I dag har vi vært på OUL (vår første ul), og der fikk vi se intet mindre enn 2 spreke gutter! Vi er litt sjokkskada begge to, kanskje mest mannen, som nå har lagt seg til sengs i fosterstilling, med hodepine og økende feber Mange andre her som venter tvillinger? Hvor tidlig visste dere det?

I dag har vi vært på OUL (vår første ul), og der fikk vi se intet mindre enn 2 spreke gutter! Vi er litt sjokkskada begge to, kanskje mest mannen, som nå har lagt seg til sengs i fosterstilling, med hodepine og økende feber Mange andre her som venter tvillinger? Hvor tidlig visste dere det?
Fantastisk! Gratulerer med to!! :)

Dobbelt gratulerer :):)

Næ! Gratulerer! :D
På sett og vis kan jeg forstå sjokket, men forhåpentligvis går det over i lykkerus ganske fort ;)
Håper formen din er bra, og at alt går fint videre.

Gratulerer

gratulerer så mye:)

Gratulerer! Er selv tvilling, og ønsket meg faktisk tvillinger selv, men her er det bare en i magen hehe.. Kommer til å bli kjempeartig for guttene dine når de blir eldre, det er noe spesielt med det å være tvilling:)

Grattis :) Har vist det sia eg var 6+4 at det er tvillingar.
Den sjokkføleksen trur eg ikkje går heilt over :P

Tusen takk alle:) Kan melde om en mann som fortsatt synes det hele er mye å ta inn, men som kom hjem med blomster i dag og gleder seg:) Vi får bare sette noen ting på vent, bl.a. min bachelor, og nyte hvert sekund av dette her!! Begge guttene er tilsynelatende friske, og så godt som like store. Og vi skal føde på Lillehammer, som sier de er av de ledende sykehus i landet når det gjelder tvillinger. Så med det utgangspunktet skal vi prøve å ikke bekymre oss for mye! Herregud, vi skal ha tvillinger!!

Grattis :) Har vist det sia eg var 6+4 at det er tvillingar.
Den sjokkføleksen trur eg ikkje går heilt over :p

Så hyggelig!:) grattis til deg også! Ja sjokk får man vel uansett når det blir oppdaget.. Når har du termin? Jeg har termin 9. Mai, men legen sa jeg kunne forberede meg på at de kommer senest april;p

Så hyggelig!:) grattis til deg også! Ja sjokk får man vel uansett når det blir oppdaget.. Når har du termin? Jeg har termin 9. Mai, men legen sa jeg kunne forberede meg på at de kommer senest april;p

Har temin mellom 8 og 19 mai :P litt usikker gitt :P
Skal på OUL på fredag så det blir spennande. Fått beskjed å vere klar leeeeenge før 24 april :o

Gratulerer så mye med dobbel lykke :-D heldige er dere!

Back
Topp