Dobbel lykke!

Gratulere så masse med dobbel "mage" lykke..:)

Det høres jo fantastisk ut!

så kjekt Gratulerer med to spirer

Gratulerer så mye med dobbel lykke. Gled deg!

Gratulerer så mye! Så fantastisk!

Ano.Ny.M skrev:

Gyn mente jeg var 7 uker på lørdag som var, men mine beregninger så er jeg 7 uker imorra :) Har termin 19. juli :) Blir spennende å følge hverandre. Jeg har også hatt blødninger. 2 små og 1 stor med sterke smerter, så var også sikker på at det var gått galt. Må jo være "vanlig" da med blødninger når det er flerlinger.

Kjempespennende!! Får du noe ekstra oppfølging? Håper på å få UL hver uke fram til jul.

Ja, det kan virke som det er "vanlig". Jeg har småblødd to ganger i uka fram til nå på fredag. Blødde en god del igår, men jordmor lurte på om jeg hadde framoverbøyd livmor og at det var derfor jeg blødde. Hvem vet. Skal tilbake på fredag :)

Jeg er blitt henvist til sykehuset, da di først trodde det var trillinger. Så venter på time hos dem. Har fått beskjed av gyn at fra uke 20 skal sykehuset følge meg opp. Blødninger er ikke no moro når det står på, huff.

Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye :-D

Hei. jeg lurte litt på hvor langt du er på vei?? og har du fått mage ennå??
jeg lurer sånn på om jeg kanskje venter to jeg også.....er så dårlig og har fått litt mage alt...er 8 uker...og har tvillinger i familien. har litt lyst til å kanskje ta en ul for å se jeg også :P

Oj så spennende!! Gratulerer!! Masse lykke til, håper alt går bra denne gangen!!

Gratulerer! :)

Ingen mage enda, tror det er litt tidlig :) 8 uker på vei! Spennende med flere som kanskje venter to da! Bestill deg UL så slipper du å lure mer ;)

Jeg fikk mage tidlig med tvillingene, allerede i uke 8 måtte jeg skifte ut buksene. Ved tre måneder hadde jeg skikkelig tydelig gravidmage. Ekstrem kvalme kan også være et tegn, selv om det ikke behøver å bety to for det.

vaffelhjerte skrev:
Jeg fikk mage tidlig med tvillingene, allerede i uke 8 måtte jeg skifte ut buksene. Ved tre måneder hadde jeg skikkelig tydelig gravidmage. Ekstrem kvalme kan også være et tegn, selv om det ikke behøver å bety to for det.

Jeg har fått god mage allerede. Har allerede blitt avslørt, men prøver å skjule det så godt jeg kan enda.

Såpass! Kanskje jeg bør ta meg en tur i speilet og se ;)
Kan iallefall konkludere med en ting; Tvillingene liker IKKE eple! Fysj så dårlig jeg har vært idag, men ååååh for en god følelse å være kvalm og ikke i form. Ser på det som et godt tegn!

Så spennende! Gratulerer

Åh så kjekt da:) gratulerer kjempe masse med dobbel lykke i magen:)

Så utrolig gøy! gratulerer så masse :) Må være en morsom følelse når man får vite at man venter mer enn én... spennende :)

Gratulerer :D

Tusen takk, alle sammen! Nå håper jeg at UL på fredag viser at alt står bra til enda. Er fortsatt plaget med blødninger, ca samme mengde som når jeg har mens, så klarer liksom ikke la være å være bekymret heller. Men håper på det beste!

Back
Topp