Dobbel LO - trenger tilbakemeldinger

Kaoleena

Elsker forumet
Har prøvd meg på digiscrapping igjen, jeg... Er ganske fornøyd selv...[8D] Er det noen som har noen tips til forbedringer eller andre kommentarer, så tar jeg imot dem med takk[:)] Er helt ny i dette gamet...[;)] Til denne LO'en har jeg brukt Blue River kit fra http://www.jennysscrapplace.com. Fonten er Eccentric Std i Photoshop CS3.

ORIGINAL: ~sam~

Synes den var fin jeg,men jeg ville nok valgt litt færre,men heller større bilder og en litt mere fresh bakgrunn![:)]

Åsså gjør det seg alltid med litt drop shadow på bildene![;)]

Takk for tipset[:)]

Synes den var fin jeg,men jeg ville nok valgt litt færre,men heller større bilder og en litt mere fresh bakgrunn![:)]

veldig enig i at du bør bruke skygge [:)] og kanskje heller komme litt mer tett innpå i bildene dine, eller synes jeg den var fin [;)]

ORIGINAL: K@trine

veldig enig i at du bør bruke skygge [:)] og kanskje heller komme litt mer tett innpå i bildene dine, eller synes jeg den var fin [;)]

Når jeg har ramme rundt bildet, bør skyggen da være på ramma eller på bildet?

Eneste jeg ser ved første øyenkast, er at du ikke har lagt skygger.. Stemmer det?

Unnskyld, leste ikke tråden før nå.. Å nå ser jeg jo at du har fått tipset om skyggene hos alle.. 

Back
Topp