Dobørsten

Det er en han, og han bruker papir!!!! Men når det er nede i vannet vet jeg ikke hvordan han gjør det!!
Så bra, i mitt hode er det jo det sen børsten er til!!!
Men hva bruker han dobørsten til da? :D

Dobørsten.. Kunne ikke falt meg inn å bruke papir for å rengjøre nedi do!

Dersom jeg bruker dokosten så har jeg alltid dorens oppi først, for å få det vasket skikkelig bort. Avføring på kosten er en bakteriebombe.

Dersom det er lengre oppe i toalettet sprayer jeg med Klorin spray og tørker med papir/kaster papiret i do. Kan evt bruke dokosten etterpå dersom det er nødvendig.

Bruker alltid klorin og heller oppi også dobørste! Kunne ikke falt meg inn og stappe henda nedi og tørke bort avføring med papir! :p

Æsj, så ekkelt å stikke hånda i do for å vaske bæsj! :o dobørste er jo for å vaske do? Skyller den når jeg drar ned. Dobørste er såpass billig at den kan byttes ofte også.. Æsj, hvordan driver han på når doen skal vaskes? :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Bæsjerester på dobørsten er bokstavlig talt driiit ekkelt!!! Ææsj !!!

Jeg tar klorin på papir og vasker det bort.

Men er det avføringsrester nede i vannet i skåla så bruker jeg dobørsten og kaster den i søpla med en gang.

Hva ellers har man dobørsten til? :p

Jeg pleier å legge do papir i doskål før jeg setter meg ned på do. Da trenger jeg ikkje å bruke dobørste.
Hvis det er behov for å vaske do da bruker jeg dobørste.

Sign denne. Trenger aldri bruke dobørsten for å få vekk rester :p men bruker den til å vaske doen, skrubbe bort det belegget når jeg har dorens nedi.

Back
Topp