Do trang

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Altså, jeg kommer greit på do når det er noe som skal ut. Men går med følelsen av at jeg skikkelig bommelomme flere ganger om dagen. Gjerne lenge av gangen. Springer på do, men ingenting som vil ut eller det kjennes ikke ut heller som det er noe der når jeg setter meg på do :p litt slitsomt da det kan føles ganske akutt noen ganger.

Er dette babyen som presser på? Eller noen andre som opplever lignende? ;)

Kjenner til den. Føles ut som om jeg må på do minst 3 ganger om dagen, men det er ikke noe som vil ut :p Helt vanlig når man er gravid. Bare 9 uker igjen nå! :p

Jeg har det ganske likt tror jeg.. Får følelsen av å må gjøre storarbeid, flere ganger om dagen, i perioder men har fått beskjed om at det er nedpress pga at lillegutt ligger laaangt ned i bekkenet.

Kjenner til det presset i rompa :p snuppa ligger med hodet ned og når hun stanger ned, så kommer i hvertfall ingenting ut :p

Er nok ganske normalt virker det som. Har det sånn tidvis selv. Veksler mellom det og blæra. Og da foretrekker jeg forstoppelsen merker jeg :confused:

Bare press på blæra her... når jeg reiser meg opp fra do så kjennes det ofte ut som jeg må tisse igjen, fordi babyen presser sånn på blæra :p

• Liker
Reactions: SMD
Back
Topp