mammatilstorm
Elsker forumet
Trenger litt hjelp i startfasen her. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at han må SI I FRA når han skal på do i stedet for å gå å gjemme seg.Noen som har noen råd.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger litt hjelp i startfasen her. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at han må SI I FRA når han skal på do i stedet for å gå å gjemme seg.Noen som har noen råd.?mammatilstorm skrev:
Vet ikke helt om jeg er den beste til å svare da men...
Hvor gammel er gutten din?
Jeg kjøpte noen fancye truser til lille mannen min som fyller 3 år i august. Han nektet å bruke potte eller do eller noe, alt skjedde i bleien, og når det var snakk om at han skulle sitte potten, som er blitt det han foretrekker mest, så var det ville protester.
De fancye trusene slo an. Han var veldig motvillig med en gang de kom på, og første tisseuhellet kom allerede 2 min etter trusen var på, men det var bare noen dråper. Han synes det var ekkelt og ville ha av trusen. Jeg forklarte han at det er slik det kjennes ut når du IKKE har bleie på, så da MÅ du gå på potten når du skal tisse eller noe mer, er bare sånn det er, du er stor gutt nå. Og ikke minst at trusen som hadde ufo-motiv på seg var blitt våt! Det var jo det verste! Han skjerpet seg med en gang. Ett uhell til, ny truse og helt tørr siden nesten, dette er vel 2 uker siden nå. Han er kjempeflink, og kjempe stolt av trusene. Så de gjorde virkelig susen. I bhg så har de ikke alltid tid til å følge han opp med det å ha på truse, for han løper ganske ofte på potten da. men selv når han bleie på nå så er han nesten helt tørr, for han vil gå på potten nå, og får seff masse skryt når han gjør det
Og snakker vi om lille herremannen min så gir han lyd fra seg. Hn stod nettopp i sengen sin å ropte at han måtte tisse! Med bleie på, men den er som regel knusk tørr om morgenen :)
Håper du lykkes med din også tilslutt!
Ble langt dette her... upsi!