Do I have X-factor?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
http://beckymams.blogg.no/1288125472_do_i_have_xfactor.html

Lytt og gi meg litt feedback om dere gidder.
Takk takk [:)]

Det ble veldig rart å høre på når det ikke stemte med musikken. Men stemmen din høres flott ut! Hadde vært gøy å høre deg live eller med bedre lyd[;)]

synes det var litt vanskelig å høre deg "bak" all musikken jeg... men jeg hørte hørtes absolutt bra ut [:)]
(legg ut bare din stemme uten musikk, så får du garantert et litt mer konkret svar [;)])

Takk for tilbakemeldingen! Ja, er helt enig! Var jo i sync når jeg sang det inn, så litt teit at resultatet ble slikt. Høres litt sløv ut på et vis.

Hadde jeg hatt nok guts så skulle jeg meldt meg på, bare for min egen del. Men vet at når jeg står foran dommerne, så får jeg den store skjelven, og gidder ikke å drite meg ut på tv [8D]

Men det verste er at det gjør meg ingenting å stille meg til og synge for vilt fremmede folk, men det er bare det at når det sitter 4 stk der som kun skal dømme meg, så blir det litt kjipt.. [8D]

dytter den her opp igjen, kanskje flere har lyst til å ytre sin mening? [:)]

Har du noen andre klipp uten all den andre musikken?[:)]

Hørte deg veldig dårlig, men tror du synger bra![;)][:D][:D]

ORIGINAL: TwinBaBe

Har du noen andre klipp uten all den andre musikken?[:)]

Hørte deg veldig dårlig, men tror du synger bra![;)][:D][:D]

nei, har ikke det. Bare spilte det inn for artighets skyld på tv2s nettsider. [8D]

Jeg synes du skulle ha gått ned når sangen går ned... Også var det litt kort. Men fin klang i stemmen din synes jeg[:)]

ORIGINAL: Helene Burugle

Det ble veldig rart å høre på når det ikke stemte med musikken. Men stemmen din høres flott ut! Hadde vært gøy å høre deg live eller med bedre lyd[;)]

Du var SKIKKELIG flink!!

syns det hørtes bra ut [:)]

men kunne tenke meg å høre et bedre lydklipp..

ORIGINAL: Helene Burugle

Jeg har hørt deg i real life, og du er konge!!

Ikke uten grunn til at du blei plukka ut til korslaget! Du KAN synge!

Kjempe bra! [:)]

ORIGINAL: Kidada

Jeg har hørt deg i real life, og du er konge!!

Ikke uten grunn til at du blei plukka ut til korslaget! Du KAN synge!

Snill du er [:)]

uhm, atte, jeg hørte nesten ingenting bak musikken og kormannen...

ORIGINAL: Ripley

uhm, atte, jeg hørte nesten ingenting bak musikken og kormannen...

dustemusikk og kormann! [8D]

Skal prøve på nytt senere, så kanskje opptaket blir litt bedre.
Syns det er veldig fint å få litt feedback fra folk som ikke kjenner meg, for da er de jo straks mye mer objektive [:)]

Back
Topp