Do besøk

sommerful i magen

Flørter med forumet
Nå har do besøkene trappet seg opp Igjen, å det er slitsomt til tider. Det verste er når den lille legger seg så langt ned i bekkenet som det går an, å det gjør samtidig veldig vont. Fler som kjenner seg igjen?

Jepp. Her går det mellom 5-10min mellom do besøkene. Noen ganger så jeg nesten ikke kan gå av før jeg må på do igjen. Trodde det skulle bli litt bedre jeg da men:P Men spørs litt hvor mye jeg drikker å da.

Jaaada, jeg tisser HELE tiden. Har ikke uvi. Jeg går på do, går og setter meg i soffan og må gå på do igjen. :p Nå når jeg er syk så må jeg løpe på do nesten hver gang jeg hoster :p

Samme problemet har jeg å. Kan ikke hoste el nyse uten at det nesten lekker:P

Jepp. Nå har det tatt seg opp her også. Og når jeg har kynnere må jeg hvertfall tisse. Skulle tru blæra blir klemt sammen også : S

godt å høre at det ikke er bare meg,har levert urinprøve å det var ingen tegn til infeksjon. Men kjenner forskjell når den lille presser ned mot bekkenet og magen blir helt har. Med det er svært slitsomt når jeg er på jobb, da er d ikke alltig like lett å bare å springe. Hele hosting er ikke så gunstig nei, kjenner til det

Her også har det toppet seg do fronten:(:( trodde at dette var beste tiden for alt jeg.....kan ikke huske jeg hikke så mye på do med de andre ungene på denne tiden....:-/

Syns ikke den doinga begynte så tidlig sist jeg heller. Men så har jeg alltid hatt liten blære da. (Føles sånn hvertfall) Så følte liksom ikke det ble så mye værre med graviditeten. Men siden forrige gang har jeg drukket mindre enn hva jeg gjøre før førstemann så når jeg nå er mer tørst,drikker mer OG har en som presser på blæra så sier det seg vel selv :-P

Back
Topp