Dnb Nor?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Noen som vet hvilke klokkeslett de har utbetalinger? [:-]

hele døgnet??hehe
Nei aner ikke jeg,men har fått på mange forskjellige tidspunkt...barnetrygden feks kommer ofte sent på kveld...Men kanskje tilfeldig?

Jeg aner ikke jeg assa [8D] Var bare nav som snakket om at det kom ann på bankens utbetalingstider om jeg fikk penger i dag eller i morgen [8D]

jeg pleier å få om morgenen jeg... uansett hva det er. spørs vel også når NAV får betalt pengene til din konto?
Mener at det er flere utbetalingstider i løpet av dagen... tidlig om morgenen og så en kl tolv og en kl fire.

ORIGINAL: Tonjemoren

jeg pleier å få om morgenen jeg... uansett hva det er. spørs vel også når NAV får betalt pengene til din konto?
Mener at det er flere utbetalingstider i løpet av dagen... tidlig om morgenen og så en kl tolv og en kl fire.

Selvfølgelig, men det går jo fra en bank til en annen bank! Og det er satt inn, så bare derfor jeg lurer [:)]

Jeg har tidligere hørt 08.00, 12.00 og 17.00, men det tror jeg har endret seg veldig de siste årene nå som teknologien har kommet litt lenger.. [8D]
Regner med at det nå betales ut kontinuerlig når en utbetaling er aktivert eller hva det nå enn heter. [:)]

ORIGINAL: Søte frøken

Etter kl 12 eller 14 så er det hvertfall stopp. Har du ikke fått penger innen da, så får du ikke penger i dag. mener jeg det var[8D]

Stemmer ikke her,fått penger etter det,tilogmed i 21-tida om kvelden

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: Søte frøken

Etter kl 12 eller 14 så er det hvertfall stopp. Har du ikke fått penger innen da, så får du ikke penger i dag. mener jeg det var[8D]

Stemmer ikke her,fått penger etter det,tilogmed i 21-tida om kvelden

Såpass sent også ja! Jaja, bare å vente å se da [:D]

Back
Topp