DNA

Blondiebaby

Andre møte med forumet
fikk brev i posten om at jeg er påkrevd og ta dna test i farskapsaken. guud hvor sinna jeg blir. kan man bli påkrevd sånn ? er dommeste jeg har hørt.. er alenemor, men har god kontakt med pappaen. får betalt barnebidrag av nav, pga at faren ikke har jobb fortiden. men ble utrolig sjokkert av¨å få det brevet, er jo sånn som skjer på film bare. uff-.. har noen opplevd lignende? og noen som vet hvordan de får til å sjekke det så konket? til og med jeg som mor må ta det og. sykt!!
hva hvis begge testene er fra mor, eller begge fra far, finner de det ut? elr om det er fra ett annet barn? hehe er så rart at de finner ut sånt bare med spytt.. skjønner ikke helt. uff, alt man får beskjed om og. gosh.

Hvem er det som krever DNA test her? Det blir jo ikke krevd DNA test hvis faren har erkjent farskapet ved å skrive under på papiret på sykehuset? Fikk selv tatt DNA test av mitt første barn fordi bf krevde det, og da fikk han først sjansen til å skrive under på farskapet på sykehuset, deretter fikk han et brev sendt hjem, og da han heller ikke skrev under på det, krevde fylkeskommunen(tror jeg det var) DNA test fordi jeg hadde oppgitt han som far.
Altså i din sak: hvis Bf erkjenner farskapet kan ingen kreve DNA testing[;)]

De tar DNA fra både mor, far og barn for å få et sikrere resultat.

Jeg fikk breve fra fylkeskommunen, der de påkrevde dna test. MEN bf har skrevet under alle farskapspapirene på sykehuse og ett papir på nav om bekreftelse på farskap en gang til. begge var der og skrev under. og jeg som mor måtte personlig levere det til en dame som jobba der. skjønner ikke bæra av det her. det blir for dumt altså. både jeg og bf skjønner ingenting av det som skjer nå : s er ikke en ønskesituasjon uansett altså.

Back
Topp