Djjiiiisess!

Medusa_83

Forumet er livet
Jeg er sulten HELE TIDEN! Stakkars Stian må i gang å lage smoothie til meg så han kan slippe gnålet[&:]

Egentlig har jeg mest lyst til å hive i meg tusen brødskiver og et lass med bamsemums men da må jeg jo gnåle om at jeg er tjukk resten av kvelden[8|] Hipp hurra for hormoner!

ORIGINAL: Lene1986

hehe - eg er 8 uker på vei og i går kveld låg eg våken til sambo kom for å legge seg i halv to tiden og gav streng beskjed om at jeg ville ha en gulerot [:D][:D][:D] Så han gruer seg til de neste 8 mnd [;)] Kommander så lenge du kan [;)]

oi - gjør de dette for dere altså? [&:] SKu likt å se James opp på natta for å hente mat til meg *ler* [8D]

ORIGINAL: monica1981

hehe - eg er 8 uker på vei og i går kveld låg eg våken til sambo kom for å legge seg i halv to tiden og gav streng beskjed om at jeg ville ha en gulerot [:D][:D][:D] Så han gruer seg til de neste 8 mnd [;)] Kommander så lenge du kan [;)]

Hahahaha

ORIGINAL: KathMor

oi - gjør de dette for dere altså? [&:] SKu likt å se James opp på natta for å hente mat til meg *ler* [8D]

Hadde ikke skjedd her...

ORIGINAL: KathMor

Bytt james ut med K og da hardere mitt svar[:'(]

Men du må bare spise altså hihih[:D] ikke lenge til altså!

hehe... godt med smoothie! jeg var/er superglad i sjokolade. Men alle kiloene ble "ammet" bort etterpå [;)][;)] Men så gjelder det å holde de borte når ammingen opphører da...og nå er poden 8 mnd. [8D]

[;)] hehe... festlig[;)]

Back
Topp