DIY stellebord?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Hei! :D

Jeg har ingen barn enda men prøver i herding i nå PP6! Jeg har et spørsmål til dere ang stellebord! Badet vårt er stort men dårlig planlagt (gubben har ordna heeeelt sjøl:facepalm:), så vi har ikke plass til et stellebord!

Tenkte først på stellebord til å ha over badekaret men de ferdiglagde skal festes rundt kanten på badekaret og vårt er murt inn så det funker ikke, tenkte så på stellematte på toppen av vaskemaskinen men vi skal straks kjøpe ny tørketrommel da jeg er lei av kombimaskin (tar jo votter og vinter før vaska er ferdig!?) :arghh:

Så da tenkte jeg! Både gubben og jeg er ganske handy, det kan da ikke være verre enn å ta en tykk finér plate, 3 planker, pusse de ned, skru sammen male og legge over badekaret? Kantene på badekaret er 7cm brede så stellebordet får da evnt god støtte på 3 av fire sider? Den siste kunne jeg jo da bare skrudd fast et bein av noe slag for å støtte seg i bunn av badekaret? (Ene langsiden står inntil veggen) Har tegna hvordan det da blir lagt på! :smug:80e4323b-68a8-4317-8bc3-4302ea13e453.png

Eventuelt bare bruke dette fra jolly room? :wacky:
IMG_20181016_225134.jpg
Hva tror dere? Gi meg innspill! :happy::cat:
 
Hvaslags vegg har dere? Kan det være en idé å henge på innsiden av badekaret sånn at det brettes ned?
 
Hvaslags vegg har dere? Kan det være en idé å henge på innsiden av badekaret sånn at det brettes ned?
Vi har flislagte vegger, har veldig lite lyst til å borre hull i flisene for da må stellebordet enten bli eller så må vi ha hull i flisene for alltid :sorry: Tror ikke gubben(flislegger av yrke) blir fornøyd med meg da :wtf: men ja har vært innom den tanken også! :hilarious:
 
Min mor har stellebord til badekar og det festes ikke på kantene. Vi vurderer OK-baby stellebord til badekar og det låses liksom fast på innsiden. Ellers vet jeg at mange har vegghengte stellebord de fester i fugene. Da kan man bare fuge på nytt og alt ser flott og fint ut.
 
Back
Topp