Diverse vondter

Hvor langt er du på vei? Hatt noen uker med bare 'livmorstrekk' men murringen har vært fullstendig til stede igjen nå de siste 6 dagene! Jeg er 10+2!

Jeg er 9+4 :) Tror jeg overtolker symptomer litt og freaker litt fordi jeg mistet sist, men det er vel normalt med litt rare* følelser der nede :D

Sjøl! [emoji17]

Var nicket ditt juristmamma kanskje? Mener å huske at du byttet nick. I så fall husker jeg deg fra "vi som mistet i mars"-gruppa :) Det skal gå bra denne gangen :) Får bare slå oss til ro med at litt ubehag er tegn på at ting vokser.. selv om det kan være litt vanskelig å ikke tolke det :D

Var nicket ditt juristmamma kanskje? Mener å huske at du byttet nick. I så fall husker jeg deg fra "vi som mistet i mars"-gruppa :) Det skal gå bra denne gangen :) Får bare slå oss til ro med at litt ubehag er tegn på at ting vokser.. selv om det kan være litt vanskelig å ikke tolke det :D

Ja riktig! :)

Det må gå vår vei denne gangen! Sist ble jeg litt bedre, nå blir jeg bare dårligere! Må jo ta det som er godt tegn! [emoji173]️

Vond korsrygg og forkjølelse nr 2 på under fire uker[emoji30]Pleier veldig sjelden å bli forkjølet, så tror graviditeten har en finger med i spillet..

Jeg ble sykmeldt 100% igår, heftig bekkenløsning og henvist til fysio[emoji21][emoji21][emoji21]

Vondt nederst i magen på h side! Kjennes ut som om jeg har slått meg/kjennes rart ut/støl på stedet om kvelden! Lurer på om livmor har kommet opp, i går var magen litt skjev men det er kanskje litt tidlig? 11+4 i dag.

Jeg har grusomt vondt i den ene rumpeballen Noen andre som har Det?

Ja delvis.. starter i korsryggen, stråler nedover rumpa, hoften og låret.. spesielt høyre side.. er nok bekkenlåsning som jeg kjenner igjen fra sist svangerskap..

Ja delvis.. starter i korsryggen, stråler nedover rumpa, hoften og låret.. spesielt høyre side.. er nok bekkenlåsning som jeg kjenner igjen fra sist svangerskap..
Jeg har det fra høyre rumpeball og ned i låret. Er kanskje det samme ja
Jeg hadde ingen vondter forrige svangerskap og hadde håpt på det denne gangen også [emoji23]

Hurra for bekkenlåsning..
Til tider så ille at jeg har problemer med å snu meg i senga.. [emoji28] Ellers er det sosialt selskap med kong porselen..

Etter flere dager i bil krangler bekkenet litt...og øverste del av lårene... Vi har gått en hel masse (les: 20 000+ skritt om dagen) så det er heller ikke rart det verker litt her og der... :)

Back
Topp