Hvor langt er du på vei? Hatt noen uker med bare 'livmorstrekk' men murringen har vært fullstendig til stede igjen nå de siste 6 dagene! Jeg er 10+2!
Jeg er 9+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Hatt noen uker med bare 'livmorstrekk' men murringen har vært fullstendig til stede igjen nå de siste 6 dagene! Jeg er 10+2!
Jeg er 9+4Tror jeg overtolker symptomer litt og freaker litt fordi jeg mistet sist, men det er vel normalt med litt rare* følelser der nede
![]()
Sjøl! [emoji17]
Var nicket ditt juristmamma kanskje? Mener å huske at du byttet nick. I så fall husker jeg deg fra "vi som mistet i mars"-gruppaDet skal gå bra denne gangen
Får bare slå oss til ro med at litt ubehag er tegn på at ting vokser.. selv om det kan være litt vanskelig å ikke tolke det
![]()
Jeg har grusomt vondt i den ene rumpeballen Noen andre som har Det?
Jeg har det fra høyre rumpeball og ned i låret. Er kanskje det samme jaJa delvis.. starter i korsryggen, stråler nedover rumpa, hoften og låret.. spesielt høyre side.. er nok bekkenlåsning som jeg kjenner igjen fra sist svangerskap..
Kvalmen er tilbake14+6