Diverse spørsmål

Veientilbabylykke

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei!

Jeg er en lesbisk kvinne på 32 år som for første gang nå i mars ble inseminert på Stork klinikk i Danmark sammen med min partner. Jeg hadde en veldig god følelse, og testet tidlig et par dager. Den ene dagen skimtet jeg to streker, og dagen etter forsvant den. To dager før forventet mens fikk jeg blødninger. Jeg regner med at det var mensen, men den kom veldig plutselig, og forsvant etter kun tre dager, noe som ikke likner meg. Blødde mye, og hadde mye smerter. Kan dette ha vært en tidlig SA?

Jeg har også hørt at man kan være gravid og likevel ha mensen(eller mensenlignende blødninger). Ligger det noe i det og finnes det håp for meg denne gangen?

Jeg lurer også på om AMH på 11 er er godt resultat i en alder av 32 år eller om jeg har det litt travelt?


Jeg har vært på ultralyd med AFC, og det så bra ut. Jeg har også vært å tatt HSG røntgen. Egglederne hadde fin passasje. Jeg har også fjernet en liten polypp i livmoren som ikke nødvendigvis var i veien, men ble likevel fjernet for større sjanse for å lykkes med å bli gravid.

Tusen takk for svarxsmile9
 
I et parforhold mellom mann og kvinne som prøver å bli gravide blir de fleste nokså overrasket hvis man blir gravid på første forsøk. Sånn må man vel tenke med inseminering også; det er ganske vanlig at man må prøve flere ganger for å lykkes.
En positiv gravitest (hvis den er lest riktig av - og det er den sikkert) - taler jo for at det skjedde befrukting og at du var gravid. Historien din med blødning og tester på nytt som var negative, må vi ta som et sikkert tegn på at du har hatt en svært tidlig abort.
AMH på 11 er fint. Men du og din partner har bestemt dere for barn, - så det er vel ikke noe å somle med å gjøre flere insemineringer så fort som mulig - eller?
 
Back
Topp