Div spørsmål!

krogenbaby

Elsker forumet
Hei jenter!

Har verdens dårligste dag, og trenger bare svar på noen spørsmål =)

Hvor mye sover deres små på dagen??

Hvor bestiller dere/laster ned 30 days shed greiene??

Og bruker dere bind eller tampong når mensen kommer tilbake??

Mensen kom idag, og jeg orker bare ikke tanken på bind.................

F*** !! der våkna ungen igjen............

ORIGINAL: krogenbaby

Hei jenter!

Hvor mye sover deres små på dagen??
Her skulle han ha sovet stort sett hele dagen men...
Om jeg går tur i en time så sover han i en time..

Hvor bestiller dere/laster ned 30 days shed greiene??

Og bruker dere bind eller tampong når mensen kommer tilbake??

Så kjedelig da!!![:@]

Dere får ta dere en tur ut i sola så kanskje dagen blir litt bedre[:)]

uff... jeg har også verdens dritt dag da han ikke vil sove idag!!!!!!!!!!!!!!!!! blir snart gal av denne skrikingen!! han sover vanligvis opp til 3 timer på ettermiddagen, men de siste dagene vil han tydeligvis ikke sove!!! det er så frustrerende noen ganger, spesielt når man har prøvd alt. Der fikk jeg det ut ja....

jeg bruker tampong, fikk mensen for 1 uke siden...orket heller ikke bind...

det har vi prøvd.................................

Hmm... hva med å dra på litt shopping da?
Eller få noen til å passe lillegutt så du kan sove noen timer?[:)]

TAKK for svar jenter!!!! :)
godt å se at det ikke bare er meg som holder på å krepere av den hylinga... hehe ;)

han har sover litt nå, våkna og fikk mat.
heldigvis blid nå!!!!

Så nå prøver vi oss på en trilletur igjen i finværet.. og gleder oss til pappaen kommer hjem!! ;)

(første dag alene hjemme me han mens sambo har vært på jobb... så litt stressa.. ;) )

Sitter selv å venter på at sambo skal komme hjem, våknet opp med vondt i hodet og vondt i halsen.. Så han skal ha med stratos og paracet hjem [:D]
Snuppa sover veldig forskjellig, noen ganger MASSE (les hele dagen og kvelden og natta) noen ganger bare små lurer, men gjerne noen ordentlige soveøkter mot kvelden.
KOmmer til å bruke bind ved første mens tenker jeg, mye rart som kan komme ut der har jeg hørt..

TAKK for svar jenter!!!! :)
godt å se at det ikke bare er meg som holder på å krepere av den hylinga... hehe ;)

han har sover litt nå, våkna og fikk mat. - Jammen sovnet han her også .. men uff det tok på mamman med all den skrikingen, det er jammen ikke lett når det står på. Prøver å vere rolig, men jammen ikke lett alltid det heller .. nå sover han iallefall søtt i vugga på rommet sitt! Puh!! hehe ..

heldigvis blid nå!!!! - så bra!! :)

Så nå prøver vi oss på en trilletur igjen i finværet.. og gleder oss til pappaen kommer hjem!! ;) - det er så deilig når pappaene kommer hjem :) her venter vi også!! :)

(første dag alene hjemme me han mens sambo har vært på jobb... så litt stressa.. ;) ) - det er SLITSOMT til tider altså, men vi får tenke at ting blir bare bedre (ang skriking) det større de blir ... håper jeg!! hehe .. ha en fin ettermiddag:)

Jeg gleeedeeeer meg til han blir litt eldre ja!! hehe!
selv om han er riktig så sjarmerende når han er blid ;P hehe! ;P

Ja.. hehehe man glemmer fort de skrikeperiodene når de våkner med det skjønne smilet til oss altså:) Verdens beste følelse når de smiler og ler til deg ...

Hei jenter!

Hvor mye sover deres små på dagen?? - Stort sett ganske lite... Bortsett fra når vi er hos mormor, da sover hun plutselig 4-5 timer i strekk! [8|] Men ikke når vi er hjemme og jeg kunne ha tenkt meg å få gjort noe... Fikk støvsugd med Julia i bæreselen i dag! [:D]

Hvor bestiller dere/laster ned 30 days shed greiene?? Aner ikke...

Og bruker dere bind eller tampong når mensen kommer tilbake?? Liker ikke tamponger jeg... Rar jeg... [8D]

F*** !! der våkna ungen igjen............ Prøvd enhåndssurfing? [8D] Har Julia liggende på fanget med rompa mot meg, vugger henne frem og tilbake og passer smokk med høyrehånden mens venstrehånden brukes på laptopen som står ved siden av meg i sofaen. Skikkelig multitasking! (blir mest lesing og lite skriving [8D])

Hei jenter!

Hvor mye sover deres små på dagen?? foskjellig fra dag til dag. noen dager nesten ikke noe og noen dager nesten hele dagen

Hvor bestiller dere/laster ned 30 days shed greiene?? http://btjunkie.org/torrent/Jillian-Michaels-30-Day-Shred-Workout-www-DietingHub-com/43580c7139ede5e5811bf4b419134b804f991b727a18

Og bruker dere bind eller tampong når mensen kommer tilbake?? har fått den nå[:'(] bruker bind

Back
Topp