Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: hirly
Jeg vil også vise fram kjøkkenet vårt.. Vel er det vel plassert hos IKEA enda.. men en dag skal jeg kokkelere på dette kjøkkenet. Er endel løsninger som blir annerledes enn det ser ut her da.. Men sånn i grove trekk blir det sånn :) (om jeg har klart å legge inn bilde.. noe jeg aldri gjør)

ORIGINAL: MarensMamma
ORIGINAL: Mamamora
Dere som har denne hvite vasken,den villa passet min stil perfekt. MEN :
Blir den fort stygg? Vanskelig å holde ren? Vanskelig å få f.eks stekepanner/store ting nedi?[8|]
Vil ha sån,men ikke om de er upraktiske.
Elsker den vasken [:)] Stor og romslig, ingen problem å få nedi stekebanner og kjeler. Den første vi hadde kom det en sprekk i, men fikk ny igjen på garantien, genialt [:)] lett å holde ren, like fin som ny [:)]
ORIGINAL: Snart2gull
Kjøkkenet FØR:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=10378674&id=783295400#!/photo.php?pid=6774506&id=783295400&ref=fbx_album
Det nye ikea kjøkkenet:
http://www.facebook.com/profile.php?id=783295400&v=photos#!/photo.php?pid=10378673&id=783295400&ref=fbx_album
Håper linken fungerer[:)]
Vi valgte STÅT, kjempe fornøyd. Kjøpte et gammelt hus og ville ha kjøkkenet i litt "gammel" stil. Kom på 27-30000 innkl. ventilator/oppvaskmaskin.
ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus
ORIGINAL: Mamamora
Dere som har denne hvite vasken,den villa passet min stil perfekt. MEN :
Blir den fort stygg? Vanskelig å holde ren? Vanskelig å få f.eks stekepanner/store ting nedi?[8|]
Vil ha sån,men ikke om de er upraktiske.
Elsker den vasken [:)] Stor og romslig, ingen problem å få nedi stekebanner og kjeler. Den første vi hadde kom det en sprekk i, men fikk ny igjen på garantien, genialt [:)] lett å holde ren, like fin som ny [:)]
Den dobble hvite dere mener?
Den VIL jeg ha å....
den er så FIIIINNNN
Ja stemmer [:)] Den er kjempefin [:)]