Ditt Ikea kjøkken!

Brud2013

Gift med forumet
Kan du vise meg ditt ikea kjøkken?
(eller forklare meg hvordan det er?)

Hvor stort er det, hvor mye kostet det osv...

Gleder meg til å se...[;)]

Vårt kjøkken, gamle bilder men.... Har nye bilder på veggen, hvite sommergardiner og bare prismer på lyse-"krona" over spisebordet nå...[:)]

Kosta under 30.000,- inkl. ventilator og innebygd oppvaskmaskin, ekskl. innbygd ovn og induksjonstopp... Pussa opp for drøye tre år siden, og er superfornøyd[:D]
Totalt er kjøkkenet drøyt 20 kvm...

Jeg husker dessverre ikke hva det koster, regner med at det ble rundt 40´000 +. (Vi pusset opp hele leiligheten så hva som kostet hva ble litt vanskelig å følge med på.)
Det er en "L", så den ene siden er minst 4,1 m og den andre siden er vel 2,3 meter. Bare veggskap på den lengste siden og alt er integrert. Har også Lidingö-fronter, men benkeplata er ikke fra Ikea.

(Litt halvferdig her,hoho..)

Kan se bilder av mitt kjøkken litt nede på siden HER

Det er Ädel hvit fra Ikea. Utenom komfyr og kjøleskap kom det på 42 000 tror jeg. Husker ikke helt. Vi er kjempefornøyde.

http://vakreverden.blogspot.com/2009/11/fr-og-etter-gamleleiligheten.html

her finner du vårt kjøkken. 37 000 betalte vi vel tenker jeg, inkl benkeplater, men uten hvitevarer ellers.

Vi holder på å bygge og har valgt IKEA lindingø sitt kjøkken, kjempefornøyde. Kan ta bilde imorgen om det er av interesse..Det er 21.kvm og kom på ca 75 000kr inkl hvitevarer, bortsett fra kjøl/ og fryseskap som vi kjøpte på elpirce.

Jeg vil også vise fram kjøkkenet vårt.. Vel er det vel plassert hos IKEA enda.. men en dag skal jeg kokkelere på dette kjøkkenet. Er endel løsninger som blir annerledes enn det ser ut her da.. Men sånn i grove trekk blir det sånn :)   (om jeg har klart å legge inn bilde.. noe jeg aldri gjør)

ORIGINAL: hirly

Jeg vil også vise fram kjøkkenet vårt.. Vel er det vel plassert hos IKEA enda.. men en dag skal jeg kokkelere på dette kjøkkenet. Er endel løsninger som blir annerledes enn det ser ut her da.. Men sånn i grove trekk blir det sånn :)   (om jeg har klart å legge inn bilde.. noe jeg aldri gjør)

Så fint det her var!

Er litt her ennå jeg å, men vil innpå Ikea å se litt før jeg bestemmer meg helt ja[;)]

Takk skal du ha! Gleder meg veldig til det er klart! Morro å lage kjøkken på ikea sine sider etterhvert... farlig :)

http://www.facebook.com/photo.php?pid=13592717&l=eeb539879a&id=824195079

http://www.facebook.com/photo.php?pid=13593170&l=b2029cf116&id=824195079

bilder fra mitt kjøkken, tatt med noen måneders mellomrom, så jeg har altså ikke to like kjøkkenmaskiner, de er bare flyttet om på.haha;) man ser kanskje ikke så mye av kjøkkenet, men får et inntrykk!

Dere som har denne hvite vasken,den villa passet min stil perfekt. MEN :

Blir den fort stygg? Vanskelig å holde ren? Vanskelig å få f.eks stekepanner/store ting nedi?[8|]

Vil ha sån,men ikke om de er upraktiske.

Kjøkkenet før og etter renovering
Vi valgte STÅT, kjempe fornøyd. Kjøpte et gammelt hus og ville ha kjøkkenet i litt "gammel" stil. Kom på 27-30000 innkl. ventilator/oppvaskmaskin.

jeg har noen bilder i bloggen, se under "et hus blir til".
vi betalte rundt 50'000 med alle hvitevarer inkludert! (minus benkplata!)

elsker min hvite vask, ja! ingen problemer med den:) stor og romslig, tar ikke farge, myyye mindre riper i enn i en sånn stål-vask (har ingen enda, har bodd der i over 1 år), lett å holde ren, god plass til stekepanner og kjeler osv:) anbefales! og billig å bytte ut når den tid evt måtte komme:)

ORIGINAL: MarensMamma

ORIGINAL: Mamamora

Blir den fort stygg? Vanskelig å holde ren? Vanskelig å få f.eks stekepanner/store ting nedi?[8|]

Elsker den vasken [:)] Stor og romslig, ingen problem å få nedi stekebanner og kjeler. Den første vi hadde kom det en sprekk i, men fikk ny igjen på garantien, genialt [:)] lett å holde ren, like fin som ny [:)]

Den dobble hvite dere mener?

Den VIL jeg ha å....
den er så FIIIINNNN

ORIGINAL: Snart2gull

Kjøkkenet FØR:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=10378674&id=783295400#!/photo.php?pid=6774506&id=783295400&ref=fbx_album

Det nye ikea kjøkkenet:
http://www.facebook.com/profile.php?id=783295400&v=photos#!/photo.php?pid=10378673&id=783295400&ref=fbx_album

Håper linken fungerer[:)]
Vi valgte STÅT, kjempe fornøyd. Kjøpte et gammelt hus og ville ha kjøkkenet i litt "gammel" stil. Kom på 27-30000 innkl. ventilator/oppvaskmaskin.

Står at den ikke er tilgjenngelig...

Men vil veldig gjerne se....[:)]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

ORIGINAL: Mamamora

Elsker den vasken [:)] Stor og romslig, ingen problem å få nedi stekebanner og kjeler. Den første vi hadde kom det en sprekk i, men fikk ny igjen på garantien, genialt [:)] lett å holde ren, like fin som ny [:)]

Den dobble hvite dere mener?

Den VIL jeg ha å....
den er så FIIIINNNN

Ja stemmer [:)] Den er kjempefin [:)]

Det er heller ikke vanskelig å holde rent ved siden av vasken? Tenkte i mitt stille sind at en nedbygd vask villa vært enklere?
Veldig veldig lyst på den ja[:)]

Back
Topp