Ditt heteste tips mot kvalmen?

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
i går startet det for fullt. Er uke 7, 6+4. Har ikke spydd enda (bank i bordet), men er så ekstremt kvalm. Med datteren spydde jeg fra uke 8-18. Hva opplever du hjelper mest? Tar imot alle tips.

Jeg vet ikke hvordan å fjerne forrige post. Men det hjelper for meg å spise nøtter og å spise oftere, å være ute og går turer. Og ikke minst peppermynte te.

Mynthon-pastiller funka faktisk fint å gomle! Hjalp meg i noen minutter mens de var i munnen!

Føler jeg blir kvalm etter å spist noe søtt:depressed: men ser kanskje det som noe positivt;)

Er ikke kvalm i dette svangerskapet, men forrige svangerskap funket det å drikke masse iskaldt vann gjennom dagen.

At det hadde tatt litt tid forventa jeg, men ikke mange timer. Men kanskje jeg skal prøve to fingre istedet. :happy:
Kan jo hende det ikke hjelper deg. :( Jeg tok en Postafen i går da det var ille, og det funket.

Kan jo hende det ikke hjelper deg. :( Jeg tok en Postafen i går da det var ille, og det funket.

Får teste litt til. Føler ikke jeg kan ta noe mot det når jeg ikke spyr, jeg er bare kvalm og brekker meg mye. :shifty:

Back
Topp