Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en stedatter. Hun er kjempe søt men veldig forvirret og sliter masse med konflikter og en veldig veldig hissig mor som desverre forteller henne MYE som barn ikke skal vite, som foreksempel at pappaen hennes "Kastet mamma ut" at hun hater ham og alle dataljer om typen hun møtte på byn forrige helg. Ungen får også vite hvergang mor skal i møte med barnevernet. Og ALT om konflikten mellom foreldreneHennes egne ord: "hvorfor krangler mamma og pappa så mye når jeg er hos mamma og aldri når jeg er hos pappa?" TIL ALLE: SKJERM BARNA FOR KONFLIKTEN!!!!! <3 Men hun er verdens beste storesøster!!! <3 <3
Tenk på det sånn, at når hun blir tenåring og voksen, da kommer hun til å se forskjellen mellom sin mor og dere, og sette pris på at i hvertfall dere la henne være et barn og ga henne trygghet![]()
De
Det tristeste av alt er at hun allerede gjør det.. Lurer på hvorfor hun ikke kan flytte hit, det er jo skole her også...Ikke lett å forklare for et lite barn. Men vi har fått litt veiledning på hva vi skal si heldigvis. Ikke at det hjelper så masse på skuffelsen. For å toppe det hele har mor fortalt henne at hun selv kan velge hvor hun vil bo når hun blir 7 år, det blir hun om 2 mnd. Men hva skjer når hun oppdager at det ikke er tilfellet..?
Nei den loven er ikke sat ennå, men det er hva barneministeren vill da.
Stakkars ungen...