Hvorfor nekter han? Har han noen forslag selv da..?Emrik er på min liste og!
Og felix og Cedric. Men mannen nekter.
Har brått fått Castiel og Raphael på lista mi og nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor nekter han? Har han noen forslag selv da..?Emrik er på min liste og!
Og felix og Cedric. Men mannen nekter.
Han liker erkenorske navn. Som ragnar og gorm. Greie navn det, liker også forsåvidt norske navn, men de han foreslår er så fryktelig harde. Da ville jeg heller hatt loke eller sverre eller noe.Hvorfor nekter han? Har han noen forslag selv da..?
Har brått fått Castiel og Raphael på lista mi og nå..
Castiel har jeg fra Supernatural-serienHan liker erkenorske navn. Som ragnar og gorm. Greie navn det, liker også forsåvidt norske navn, men de han foreslår er så fryktelig harde. Da ville jeg heller hatt loke eller sverre eller noe.
Så siden vi er så langt fra hverandre, blir det nok oppkalling. Vi har termin på bursdagen til hans avdøde, men fantastiske bestefar, Bastian. Ser for meg en gammel mann med det navnet, men vil nok gå seg til. Ingenting er spikret da.
Castiel har jeg aldri hørt før, men det klang bra! Raphael er også veldig fint!
Mannen syns "mine" navn er for feminine, visst.![]()
Her var flere av navnene jeg liker, både til jente og gutt.. ☺ Har ikke begynt å lage min egen liste enda, samboer vil vente til etter oul neste fredag så vi forhåpentligvis kan forholde oss til et kjønn.. ☺http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Navn/disse-navnene-burde-vart-mer-populare-na/
Her er ei liste over navn som burde vært mer populære![]()
Var veldig fint iallefall!!Castiel har jeg fra Supernatural-serienMen hadde hørt det før og da, liker det godt.. Fint som 2.navn, ettersom vi skal ha dobbeltnavn
![]()
Er vanveforslaga dine for feminine..!?!?!Ikke alle kan hete Kåre, Ola og Knut da! Nei, holder meg på din side der asså!!
![]()