ditt fineste guttenavn!?

Emrik er på min liste og! :D
Og felix og Cedric. Men mannen nekter.
Hvorfor nekter han? Har han noen forslag selv da..?

Har brått fått Castiel og Raphael på lista mi og nå..

Hvorfor nekter han? Har han noen forslag selv da..?

Har brått fått Castiel og Raphael på lista mi og nå..
Han liker erkenorske navn. Som ragnar og gorm. Greie navn det, liker også forsåvidt norske navn, men de han foreslår er så fryktelig harde. Da ville jeg heller hatt loke eller sverre eller noe.
Så siden vi er så langt fra hverandre, blir det nok oppkalling. Vi har termin på bursdagen til hans avdøde, men fantastiske bestefar, Bastian. Ser for meg en gammel mann med det navnet, men vil nok gå seg til. Ingenting er spikret da.

Castiel har jeg aldri hørt før, men det klang bra! Raphael er også veldig fint!
Mannen syns "mine" navn er for feminine, visst. :rolleyes:

Last edited:
Vi har Odin og Snorre fra før og tror muligens det blir loke om det kommer en gutt til.

Han liker erkenorske navn. Som ragnar og gorm. Greie navn det, liker også forsåvidt norske navn, men de han foreslår er så fryktelig harde. Da ville jeg heller hatt loke eller sverre eller noe.
Så siden vi er så langt fra hverandre, blir det nok oppkalling. Vi har termin på bursdagen til hans avdøde, men fantastiske bestefar, Bastian. Ser for meg en gammel mann med det navnet, men vil nok gå seg til. Ingenting er spikret da.

Castiel har jeg aldri hørt før, men det klang bra! Raphael er også veldig fint!
Mannen syns "mine" navn er for feminine, visst. :rolleyes:
Castiel har jeg fra Supernatural-serien :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Men hadde hørt det før og da, liker det godt.. Fint som 2.navn, ettersom vi skal ha dobbeltnavn :-)

Er vanveforslaga dine for feminine..!?!?! O.o Ikke alle kan hete Kåre, Ola og Knut da! Nei, holder meg på din side der asså!! :-P

Her blir det Daniel om det blir gutt. :) Har ein Jacob fra før.

Mine favoritter var i utgangspunktet Benjamin, Kim og Jahn Erik, men siden det også er tidligere flammer, har eg droppet å foreslå de for samboer. :p

Castiel har jeg fra Supernatural-serien :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Men hadde hørt det før og da, liker det godt.. Fint som 2.navn, ettersom vi skal ha dobbeltnavn :-)

Er vanveforslaga dine for feminine..!?!?! O.o Ikke alle kan hete Kåre, Ola og Knut da! Nei, holder meg på din side der asså!! :-P
Var veldig fint iallefall!!

Vi skal nok klare å bli enige, jeg er ikke så redd for det. Men vet jo at jeg har rett, så syns det er teit å måtte diskutere det, i det hele tatt. :rolleyes:

Her står det mellom Oscar og Aksel enn så lenge, men har så sterk jentefølelse at vi egentlig ikke har diskutert guttenavn i det hele tatt :P mange fine navn på deres lister da!

Vi hadde store problemer med å finne navn. Vi havnet på Adrian og vi er begge kjempe fornøyd med det ❤

Vi hadde store problemer med å finne navn sist, så ser ikke at det blir lettere denne gangen. Våre topp 3 var Oliver, William og Trym. Og vi endte med trym. Navn jeg hadde på listen min sist var matheo, Arian, Andreas, Liam, Aiden, Elija. Nå liker jeg også kian, storm, Elias, og tian. Vi får se. Bra det er lenge igjen :-P

Back
Topp