Ditt første tegn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ikm og trøttheten som slo inn...!

HVA??? Er det er gravidsymptom? Jeg hadde kraftig leamus på venstre side av magen jeg også, og sa til søstra mi at hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd der var en baby som sparket ;-)

Jeg hadde det fra litt etter eggløsning og fram til jeg tok testen tre dager over ikm. Så da ser jeg på det som et graviditets tegn :-)

Hadde stikninger bak symfysen i en uke like etter eggløsning testen. Etter det fikk jeg ømme vanlige pms pupper men i tillegg ømme brystvorter som jeg aldri har. Samtidig ble jeg vanvittig oppblåst og fikk pms humøret og mens murringer. Bare ikke helt på samme måten.

Syke menssmerter 5 dager før ikm. Skjønte det med en gang.

2 streker neste morgen.

Menssmerter, uten at mensen kom. Ømme pupper og en overveldende trøtthet. Visste at testen ville bli positiv da jeg tok den. Symptomene var så sterke at det var ingen tvil. Nå har kvalmen også kommet snikende. Det går i bølger gjennom hele dagen. :p:)

Bekkensmerter frå ca 7 dpo, og veldig sulten frå 9 dpo. Var heilt sikker på at testen ville bli positiv.

Kraftig hodepine! Pleier aldri å ha hodepine, men plutselig fikk jeg det. Måtte ligge nesten hele dagen. Var veldig glad for at den forsvant innen dagen var omme og den har ikke kommet tilbake. Skjønte da at det var noe på gang;)

Måtte på do hele tiden. Så viste jeg enten var gravid eller hadde fått urinveisinfeksjon :p

Jeg også måtte på do hele tiden og trodde jeg hadde uvi, enten det eller gravid. Dro på legevakta for å sjekke begge deler. Visste egentlig at jeg var gravid, for hadde masse andre symptomer i tillegg; ømme pupper, maaasse mensmurringer, oppblåst, leamus på høyre side av magen nederst.

Jeg begynte å merke det da jeg sov hele dagen og ble i ett veldig merkelig humør. Gikk rundt å følte meg deppa og likegyldig hele dagen :s utrolig kjipt symptom egentlig!

Back
Topp