Ditt beste tips

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
for å lære mini å svelge grøt/fruktmos? [8D]

Har bare såå dårlig tålmodighet til alt-renner-ut-igjen-perioden [8D]

Når han tuller med grøten, pleier jeg å sitte med ei flaske melk som jeg putter inn etter ei skje [:)]

Ikke ha mye på skjea og holde skjea i munnen sånn at han "sutter" av skjea..[8D]

ORIGINAL: heart86

gi mellom 2 måltider[:)]
ikke sulten, ikke mett.. og kanskje litt mer tåmodig!

Ja, det fant jeg selv ut var et godt tips.. De eier ikke tålmodighet hvis de allerede er ganske sultne.

ORIGINAL: mamihe

Når han tuller med grøten, pleier jeg å sitte med ei flaske melk som jeg putter inn etter ei skje [:)]

Her bruker jeg smokken, men siden jeg ikke er kjapp som supermann, så tyter det ut likevel [8D] Men skal prøve med melka [:D]

ORIGINAL: heart86

gi mellom 2 måltider[:)]
ikke sulten, ikke mett.. og kanskje litt mer tåmodig!

Hun var tålmodig, og likte det, men tunga bare dytta alt ut *hehe* Men har vært mellom to måltider, ja [:)] Ikke sjangse om hun hadde vært sulten [8D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Ikke ha mye på skjea og holde skjea i munnen sånn at han "sutter" av skjea..[8D]

Den skal prøves!! [:D]

Prøv bortlede med å smatte selv, så mmm... så godt.. så flink du er osv...... :) Det funker her.. :)

her sutter hun det av skjeen. Legger bare skjeen inntil munn så sutter hun det i seg.

har ingen gode råd,men ville bare si at det var godt å "se deg" her igjen[;)]

ORIGINAL: KineL

her sutter hun det av skjeen. Legger bare skjeen inntil munn så sutter hun det i seg.

Her skal det definitivt prøves med sutting [:D]

Takk!

ORIGINAL: ella1

har ingen gode råd,men ville bare si at det var godt å "se deg" her igjen[;)]

Åh, søte deg, nå ble jeg faktisk heeelt på grensen til rørt [:D] Det var kjempekoselig å høre (evt lese *hihi*) at man ikke er glemt [:D]

ORIGINAL: KonTrolla

Her bruker jeg smokken, men siden jeg ikke er kjapp som supermann, så tyter det ut likevel [8D] Men skal prøve med melka [:D]

Hehe, må være ganske kjapp ja [8D] Men føler han skjønner litt hva han skal gjøre da [8D]

ORIGINAL: KonTrolla

Hehe, må være ganske kjapp ja [8D] Men føler han skjønner litt hva han skal gjøre da [8D]

Ja, de skjønner jo tingt ganske fort, selv om "fort" jo er relativt når man ikke er tålmodig [8D] Heldigvis har tålmodigheten vært gjennom dette før, så jeg vet det går til slutt [8D]

Ingen idee!!!

Kvir meg selv til å starte!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Ingen idee!!!

Kvir meg selv til å starte!!

Er støtte i det også altså, å vite at man ikke er alene om å ikke få det til [8D]

Jeg brukte ikke skje, men fingeren min den første tida jeg ga minstejenta mos/grøt. Funka bra her. 

ORIGINAL: nurkis og Sander

Back
Topp