Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
P-piller. Men utenom det, hold deg varm,særlig på beina. Kjenner du at det begynner å murre, så ta smertestillende med én gang. Hvis du venter til det er kjempevondt kan det bli vanskelig å ta kontroll på smertene igjen med smertestillende. Hvis du har veldig vondt, så kan det hjelpe å legge seg ned under dyna, med varmeflaske, og sove/hvile mens Ibux og/eller Paracet får virke. Ibux er generelt bedre mot menssmerter, men det er ikke alle som skal ta slik smertestillende.Ja, hva er dine tips mot sterke smerter?
Jeg har alltid hatt smerter og kraftige blødninger, men nå har det blitt ennå verre å jeg orker snart ikke mer så nå trenger jeg tips for å se om noe kan hjelpe.
Da har vi samme problem vi. Tåler heller ikke nsaids og hormonell prevensjon funker rett og slett veldig dårlig for meg. Si ifra hvis du finner noe som funker!Nsaidprodukter tåler jeg ikke, så det utgår, det samme gjør ohså prevensjon