Ditt beste tips mot solbrenthet...

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg hadde litt dårlig tid i morges og løp ut av døren uten å smøre meg.
Nå er jeg blitt forvandlet til en tomat....

Noen som har noen gode tips?

Lotion/after sun med Aloe Vera. Blir sjelden solbrent, men bruker det på soleksemen min når den dukker opp:)

Fuktighetskrem generelt er jo fint, evt. noe som kjøler. Aloe Vera er det beste. Gjerne fersk om man har, men en renest mulig krem/salve fra apoteket er det jeg bruker.

Fuktighetskrem generelt er jo fint, evt. noe som kjøler. Aloe Vera er det beste. Gjerne fersk om man har, men en renest mulig krem/salve fra apoteket er det jeg bruker.

Jeg har testet de med 98% aloe vera, og hele kroppen bare stivnet. Ble mye verre enn jeg var:o

Hvilket merke, og hvilket apotek kjøper du den på.
(Er en liten smule desperat og drar på apoteket like etter minsten er i seng)

Jeg har testet de med 98% aloe vera, og hele kroppen bare stivnet. Ble mye verre enn jeg var:eek:

Den legger en litt stiv hinne når den tørker inn ja, men selve aloe veraen virker jo likevel. Jeg syns det er det eneste som faktisk lindrer.

Den legger en litt stiv hinne når den tørker inn ja, men selve aloe veraen virker jo likevel. Jeg syns det er det eneste som faktisk lindrer.

Kanskje jeg som reagerte rart på den? Jeg måtte smøre hele tiden for at det skulle hjelpe noe fordi det klødde sånn. Så ble full av sår istedet:p
Men funka gull med lotion med aloe vera da, så huden ikke tørket ut:)

Naturell yoghurt funker veldig bra! Litt klinte, men det gjør virkelig godt!

Yoghurt naturell skal funke bra. Har også hørt at ketchup skal hjelpe ;)

ren aloe vera gel fra foreverliving eller noen fra helsekostbutikker.
yoghurt
agurkskiver
after sun kremer

Jeg bruker aloe Vera sånn 9x,noe. Det funker på meg.
Det tok brent fra min datter også, ikke rød i det hele tatt neste morgen, utenom at det viser seg at når hun blir brent får hun soleksem. Jaja, så vet vi det, og smører enda bedre (var en glipp i går at ryggen ikke var smurt)

Jeg bruker aloe Vera sånn 9x,noe. Det funker på meg.
Det tok brent fra min datter også, ikke rød i det hele tatt neste morgen, utenom at det viser seg at når hun blir brent får hun soleksem. Jaja, så vet vi det, og smører enda bedre (var en glipp i går at ryggen ikke var smurt)
Hvor får du tak i den?

Ren aloe vero. evt sånn krem som kjøler ned området. i nød, ren fuktighetskrem. i nøden funker det meste :)

Hvor får du tak i den?
Jeg har et par ulike, den ene er 98% på er vaseline intensive care, den andre er 99,6% og den har jeg fått av mamma så det vet jeg ikke. De nærmer seg tom nå, så jeg får finne meg en ny. Kjøpte en på Malta også, den var godt parfymert, men den funket. For meg et det altså åpenbart ikke så viktig hvilken.

Back
Topp