Jeg hadde litt dårlig tid i morges og løp ut av døren uten å smøre meg.
Nå er jeg blitt forvandlet til en tomat....
Noen som har noen gode tips?
Nå er jeg blitt forvandlet til en tomat....
Noen som har noen gode tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fuktighetskrem generelt er jo fint, evt. noe som kjøler. Aloe Vera er det beste. Gjerne fersk om man har, men en renest mulig krem/salve fra apoteket er det jeg bruker.
Hvilket merke, og hvilket apotek kjøper du den på.Fuktighetskrem generelt er jo fint, evt. noe som kjøler. Aloe Vera er det beste. Gjerne fersk om man har, men en renest mulig krem/salve fra apoteket er det jeg bruker.
Jeg har testet de med 98% aloe vera, og hele kroppen bare stivnet. Ble mye verre enn jeg var![]()
Hvilket merke, og hvilket apotek kjøper du den på.
(Er en liten smule desperat og drar på apoteket like etter minsten er i seng)
Den legger en litt stiv hinne når den tørker inn ja, men selve aloe veraen virker jo likevel. Jeg syns det er det eneste som faktisk lindrer.
Cosmica har jeg hørt mye bra om.Vi har vel Apotek 1 her, tror det er cosmica jeg har pleid å kjøpe. Finnes sikkert flere merker, men er vel bare å spørre hva de har som er renest mulig.![]()
Hvor får du tak i den?Jeg bruker aloe Vera sånn 9x,noe. Det funker på meg.
Det tok brent fra min datter også, ikke rød i det hele tatt neste morgen, utenom at det viser seg at når hun blir brent får hun soleksem. Jaja, så vet vi det, og smører enda bedre (var en glipp i går at ryggen ikke var smurt)
Jeg har et par ulike, den ene er 98% på er vaseline intensive care, den andre er 99,6% og den har jeg fått av mamma så det vet jeg ikke. De nærmer seg tom nå, så jeg får finne meg en ny. Kjøpte en på Malta også, den var godt parfymert, men den funket. For meg et det altså åpenbart ikke så viktig hvilken.Hvor får du tak i den?