Ditt beste tips mot kvalmen

bibibi

Betatt av forumet
Kvalmen har tatt meg

er værst når jeg er sulten, og så spiser jeg litt og da blir jeg kjempekvalm med en gang. Så vil jeg helst ligge helt stille.

Farris og juice hjelper litt og potetgull :) andre tips?

For meg har det så langt hjulpet veldig å ha en pakke kjeks stående ved senga om morgenen og spist et par før jeg står opp :)

Jeg kjøpte nøttemix (usaltet) fra Rema 1000 (nøtter, rusiner, papaya, kasjew) og jeg har det med over alt, det har hjulpet meg VELDIG mye.

Jeg er bare småkvalm litt innimellom. Her funker det med sjokolademelk (den lille brune med sugerør) og salt kjeks;)

Frukt, masse frukt! Og farris med juice :)

Men beste tipset mitt er å spise det som frister mest, og styre unna det man føler avsky mot.

Jeg blir fort kvalmen dersom jeg ikke spiser regelmessig. Prøver å spise mindre og hyppigere måltider, det funker her. Og ha ein kjekspakke (fullkorn) i nærheten er også veldig greit ;)

Takk for svar. Har bare måtte hoppe i seng. Er student og får ikke gjort noe uansett med kvalmen. Prøvd å spise men er bare bedre 10 min :/

Tips til konkret kjeks? :)

Enig - små og hyppige måltider hjelper. Og særlig hvis man spiser det som frister mest. Kjeks mellom måltider hjelper også bra. Kan tipse om "Sætres beste"-kjeksene Salinas (med salt) og Fine rugkjeks (uten salt).

Til tross for dette er jeg fortsatt uggen, så nå blir det seabands på meg og :)

Back
Topp