Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gaviscon
Eneste som funket for meg
smaker lite... kritt kanskjeEr det noe som smaker vondt? Sliter med kvalme også hehe
smaker lite... kritt kanskje
såpe?! hahahahaMinner meg om såpe, egentlig. Blir fort vant da. Drikker rett av flaska, oppbevarer den på nattbordet
såpe?! hahahaha
Jeg hadde en flaske i veska
kunne ikke eksistere uten!
heheheKlarer meg som regel på dagtid, men har gaviscontabletter i veska til krisetilfeller. Er så irriterende at effekten blir ødelagt om man tar en slurk vann. Men ved leggetid... Gleder meg allerede til å ta kveldsstøyten, er på tur i senga nå.
hehehe
Jeg hadde så sinnsyk halsbrann med Vesla.. husker ikke hvor mange flasker med gaviscon som gikk med de 36 ukene jeg gikk gravid
Tabletter kan suges på ved mild halsbrann, da er de ikke like illeSkader ikke å prøve, da opp til flere også foreslår det
Det er rett og slett dritt dette med halsbrann, så villig til å prøve det meste akkurat nå
jeg hadde halsbrann fra uke 8 første gangen.Jeg husker! Det gikk 9 flasker første svangerskap denne gangen kom halsbrannen tidligere, er på flaske nr 2 nå, men den første flaska begynte jeg på da jeg var gravid i høst, ble noen støyter der før jeg mistet. Har sjelden halsbrann utenom svangerskap, da.