Ditt beste tips mot halsbrann?

gaviscon :)
Eneste som funket for meg ;)

Flytende gaviscon er gull når det først er her, spesielt ved leggetid.

Ellers har jeg merket stor forskjell den siste uka etter at jeg ikke fornyet den tomme sjokadeboksen. I dag har jeg derimot spist mye kjeks, fet fisk og fet saus, og kake i bursdag, så i dag kjenner jeg det godt igjen. Så min erfaring fra sist er å kutte ned på matvarer med mye fett, for ikke å snakke om veldig syrlig mat som appelsinjuice, eller sterkt krydret mat.

Skader ikke å prøve, da opp til flere også foreslår det :)
Det er rett og slett dritt dette med halsbrann, så villig til å prøve det meste akkurat nå :P

såpe?! hahahaha
Jeg hadde en flaske i veska :D
kunne ikke eksistere uten!

Klarer meg som regel på dagtid, men har gaviscontabletter i veska til krisetilfeller. Er så irriterende at effekten blir ødelagt om man tar en slurk vann. Men ved leggetid... Gleder meg allerede til å ta kveldsstøyten, er på tur i senga nå. :D

Klarer meg som regel på dagtid, men har gaviscontabletter i veska til krisetilfeller. Er så irriterende at effekten blir ødelagt om man tar en slurk vann. Men ved leggetid... Gleder meg allerede til å ta kveldsstøyten, er på tur i senga nå. :D
hehehe
Jeg hadde så sinnsyk halsbrann med Vesla.. husker ikke hvor mange flasker med gaviscon som gikk med de 36 ukene jeg gikk gravid :D

hehehe
Jeg hadde så sinnsyk halsbrann med Vesla.. husker ikke hvor mange flasker med gaviscon som gikk med de 36 ukene jeg gikk gravid :D

Jeg husker! Det gikk 9 flasker første svangerskap :p denne gangen kom halsbrannen tidligere, er på flaske nr 2 nå, men den første flaska begynte jeg på da jeg var gravid i høst, ble noen støyter der før jeg mistet. Har sjelden halsbrann utenom svangerskap, da.

Unngå all mat som gjør det verre, litt kjedelig når man har sykt lyst på sjokolade på kvelden da :P Blir verst når jeg skal sove, så hjelper å ligge høyt og legge seg med full mage (ikke hvis det er krydret mat da :P). Ellers sverger jeg og til Gaviscon :)

Skader ikke å prøve, da opp til flere også foreslår det :)
Det er rett og slett dritt dette med halsbrann, så villig til å prøve det meste akkurat nå :P
Tabletter kan suges på ved mild halsbrann, da er de ikke like ille :)
Men husk at de fungerer ved å danne et skumlokk, blir dette skumlokket brutt (at man spiser eller drikker) så må man ta en til etterpå

Jeg husker! Det gikk 9 flasker første svangerskap :p denne gangen kom halsbrannen tidligere, er på flaske nr 2 nå, men den første flaska begynte jeg på da jeg var gravid i høst, ble noen støyter der før jeg mistet. Har sjelden halsbrann utenom svangerskap, da.
jeg hadde halsbrann fra uke 8 første gangen.
2. gangen nesten ikke i det hele tatt :)

Back
Topp