Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg 13 uker og kjenner allerede bekkenvondter. Kom idag etter d tung dag på jobb igår! Noen som har gode treningstips eller andre råd????
Skjønner jeg må bytte fastlege. Min sa bare at det ikke var noe poeng med mindre jeg ikke kunne gå for da fikk jeg ikke time før etter fødselen.. Har time hos min private fysio på onsdag da for det blir bare verre og verre :/Jeg var hos legen på mandag og fikk henvisning til fysioterapi for å forebygge bekkenløsning siden jeg har hatt problemer med bekken tidligere og begynner å merke det allerede nå! Sikkert noe som er lurt å gjøre hvis man kjenner det blir vondt allerede nå.
Men! Legen min sa at det var en lur tanke og skrev henvisning med en gang som det står at det er av vesentlig betydning at jeg starter forebyggende behandling. Og jeg har ikke direkte vondt enda, bare kjenner det sitter i korsryggen. Viktig med en fastlege man trives med og som forstår deg som person og ikke "bare enda en pasient".Skjønner jeg må bytte fastlege. Min sa bare at det ikke var noe poeng med mindre jeg ikke kunne gå for da fikk jeg ikke time før etter fødselen.. Har time hos min private fysio på onsdag da for det blir bare verre og verre :/